Heel gaaf!! Zoiets zou ik bij ons in de huiskamer ook wel willen hangen. Of mn ouders dat leuk vinden is een 2e
Vanillia
Geplaatst: 30-11-14 12:20
Joline_ schreef:
Heel gaaf!! Zoiets zou ik bij ons in de huiskamer ook wel willen hangen. Of mn ouders dat leuk vinden is een 2e
Ja het zijn 2 vrij bijzondere werkjes door de kleuren, maar omdat de kleuren die ze gebruikt nu ook al terugkomen in mijn interieur (het lichte groen is bijv. de kleur van mijn eetkamerstoelen) denk ik echt dat het heel gaaf wordt als ze straks hangen.
Tamara
Geplaatst: 30-11-14 13:05
Echt heel gaaf zeg, geeft een hele andere lading aan een tekening van een paard Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Nalonyda
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-14 13:11
jaleesa89, ik hoop het, dat zal heel leuk zijn als ik meer aanvragen erbij zal krijgen ! Vind het super leuk om verschillende kanten op te gaan. Iedereen heeft zn eigen kleuren of smaak natuurlijk dan is er elke keer weer een nieuwe uitdaging
Joline_, zoals vanillia zegt! Hihi, ik had ook eens iets gemaakt voor iemand ( gewoon om wat te tekenen.) maar achreraf past die niet in der kamer. Met aanvragen probeer ik daarom altijd erachter te komen wat mensen in huis hebben. Digitaal heeft een andere sfeer dan op papier vind ik. Traditionele tekeningen hang je sneller en gemakkelijker aan de muur. Vooral zwart-wit vind ik prachtig! Of schilderijen vind je snel een plek. Mijn eerste voorbeeld hang je ook niet zomaar op de muur. Niet in mijnkamer dan, hihi!
Deniisee, altijd mogelijk. Voor info mag je pb sturen of kan je kijken op http://www.nbrongers.com!
Slina, word een bezoekje brengen aan de mede verslaafde.. Hihi!
De rest, dankjewel!! Ik ga vanavond verder. Druk dagje vandaag!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 30-11-14 13:28
Waauw echt SUUUUPER gaaf!!! Heb ook je site even bekeken, echt wauw!!
Oooh gaaf gaaf gaaf ! Ik speel al langer met het idee om je te vragen een werkje voor mij te maken gebaseerd op mijn ponies maar je daar verder de vrije hand in te laten, mss moet ik dat maar eens doen.
xIrlijn
Geplaatst: 30-11-14 17:59
Jeetje wat gaaf! Heb ook even je andere pagina's bekeken, prachtig hoe jij werkt. Ben benieuwd naar het eindresultaat, al vind ik ze zo ook al bijzonder mooi