Dankjewel allemaal. Ja de haren van het paard had ik ook al in de gaten. Bij de volgende tekening (die ik al had gepland) ga ik daar ook veel beter op letten. Sorry van gisteren trouwens, ik heb het dit weekend druk
Ik heb vandaag weer eens gekeken naar de tekening. Ik had het dit weekend dus druk. Ik kijk en ik besef dat ik helemaal vastloop bij de neus. Kan iemand me daar dan bij helpen nogmaals?? Ik wil heel graag de neus afmaken zodat ik dat heb gehad.
hannah41
Geplaatst: 19-11-14 18:09
Ik zou de neus nog wat donkerder maken, wat meer contrast erin en misschien wat meer details zoals neus haartjes enzo?
Haha ik ook. Morgen ga ik weer verder. Ik was alweer begonnen met een nieuwe omdat ik vastliep. Daar komt dus ook nog een topic van. Nu maak ik dan wel eerst even deze af
vandaag grote pechdag gehad. Ik heb er wel naar gekeken maar ik heb er geen zin meer in en ben bang dat ik het vandaag anders ook zal verpesten zoals alles al is mislukt. Sorry
LoveGlove
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-14 22:26
Eindelijk weer een Update. Sorry daarvoor het was school. Maar ik heb volgende week proefweekweek dus elke dag maar 3 uur. Heb dus meer dan genoeg tijd
De neus en de oren laat ik nu heel eventjes voor wat het is. Die doe ik op het einde nog even goed. Als de nek helemaal klaar is (waarscheinlijk vannavond nog en anders morgen) zal ik nog een update plaatsen
LoveGlove
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-14 22:59
Zo nu al zo goed als klaar
Ik dacht omdat ik zo snel klaar ben neem ik even een selfie met de tekening XD
Op de foto van de tekening zelf lijkt de nek veel lichter dan dat hij is. Morgen ga ik weer verder.
O en de overgang ziet er in het echt ook veel beter uit XD
Ik vind hem heel mooi geworden! Weet je toevallig hoe het komt dat de foto's gedraaid staan? Want ik zou wel graag een foto ervan willen hebben, maar gedraaid is niet zo heel handig.
LoveGlove
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-14 10:56
Dat komt door het uploaden. Daar valt dus niks aan te doen. Op mijn laptop staan ze wel goed maar dat kan ook aan mijn laptop liggen. En trouwens dankjewel
Ik ga hem vandaag denk ik helemaal afmaken. Maar wat moet ik met de achtergrond? Gewoon wit laten of zwart maken?
De eerste staat rechtop! Ik vind hem mooi, maar ik heb er natuurlijk geen verstand van, dus dat kun je beter vragen aan iemand die er wel verstand van heeft.
Dankjewel. Ja die kreukels komen door me moeder die nooit voorzichtig is met iets. Gelukkig gaat die in een mapje. Het contrast kan ik nog even naar kijken, als je me kunt vertellen waar en hoe ik precies het contrast kan aanpassen zal ik dat nog even doen dan.