ik zie net op intertoys.nl dat super sand er vanaf €9,95 is, pakket is ong 450gram aan zand dan. en op bartsmit.com heb je 680gram voor €15,99 in allerlei kleuren.
Arrabel
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-14 08:58
Ik heb gister bij de blokker "super zand" gekocht in de veronderstelling dat dit hetzelfde is al Kinetic zand maar dat is wel even een teleurstelling... Dat lijkt niet eens op zand, het is meer een soort deeg...
lisanne87
Geplaatst: 14-11-14 09:06
Ik zag het vandaag toevallig bij actie van de dag, en dacht dat je daarom het topic had geopend Bij actie van de dag kost 2,5 kilo €29,95
Hier de link: http://www.actievandedag.nl als het goed is kun je m daar vinden, kan de complete link niet plaatsen
Mijn moeder heeft vorig jaar 8 kilo van dit spul gekocht (mede om te verdelen tussen de kleine kids in de familie..) en in speel we nogsteeds mee! Het staat bij mij ook altijd open, het is gewoon zo verslavend hahaha
Arrabel
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-14 09:11
Maar is "super zand" het zelfde als kinetic zand? Want als dat zo is dan is het meer een soort deeg dan zand,
Nee, super zand is inderdaad deegachtig. Kinetische zand is grover, meer naar echt zand.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-11-14 10:05
Ik weet niet wat ze bij blokker verkopen maar wat wij op het mkd hadden kwam bij een speciale winkel vandaan: http://shop.heutink.nl/nl/productinfo.a ... elId=63017 daar kun je als particulier ook binnen lopen voor oa knutselmateriaal.
Ja hier zijn we er bekend mee. Op mijn vorige werk werd dit gebruikt voor mensen met Dementie. Mensen die graag 'friemelen' of creatief bezig willen zijn. Genoeg cliënten die dit kinderachtig vonden maar ook genoeg die er minuten plezier aan hadden (30 minuten concentratie is lang voor iemand met Alzheimer) Je gooit het op tafel en ze zijn er mee bezig. Je veegt het bij elkaar en hop in de doos. Het is wel in zandkleur hier, vrolijke kleuren zouden hier gegeten kunnen worden. Echt een top uitvinding!
Heel leuk spul!Bij mijn zoontje op school hebben ze het al een tijdje in de zandspeeltafel binnen. Ideaal want je hebt er geen zooi van binnen en het voelt ook nog fijn aan.moondough is ook leuk van playdough. Is een soort klei met hetzelfde idee als dat zand. Droogt niet uit en kruimelt bijna niet en voelt ook heel gek in je handen, enige nadeel is dat het wat kleur afgeeft aan je handen.
lor1_1984
Geplaatst: 16-11-14 20:56
[***] schreef:
Nee kinetic Bol.com heeft het ook
kon op de site vd week alleen Super Sand vinden, vandaar. bij Bart Smit zag ik de Kinetic Sand in blauw, paars en groen geloof ik.
Arrabel
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-14 08:56
lor1_1984 schreef:
Dat bij Intertoys is Super Sand toch?
Ik had dus Super Sand gekocht, dat is niet hetzelfde! Wat een teleurstelling... Het koste nog 10 euro voor 450 gram en het is echt bende. Het lijkt op een soort deeg, je tafel word er vet van en het blijft aan je handen plakken. Super Sand is geen aanrader!