Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuw zooo belachelijk goed! wat ben ik jaloers zeg! ik zou bijna niet geloven dat het een tekening is zeg, net echt!
edit: alleen heb ik een beetje moeite met de stand van het achterbeen, dit ziet er niet helemaal goed uit, maar dat kan ook aan mij liggen hoor. misschien nog wat aanpassen met schaduw?
joyce_eddy schreef:amkeVH schreef:waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuw zooo belachelijk goed! wat ben ik jaloers zeg! ik zou bijna niet geloven dat het een tekening is zeg, net echt!
edit: alleen heb ik een beetje moeite met de stand van het achterbeen, dit ziet er niet helemaal goed uit, maar dat kan ook aan mij liggen hoor. misschien nog wat aanpassen met schaduw?
Mag ik vragen wat je er niet goed vind aan de achterbenen?
No_No schreef:Ik als fjordeneigenaar ben wel jaloers op de fjordeneigenaar die deze tekening krijgt
joyce_eddy schreef:No_No schreef:Ik als fjordeneigenaar ben wel jaloers op de fjordeneigenaar die deze tekening krijgt
En ik ben trots want ik ben de opdrachtgever!
Helaas is de fjord niet meer in mijn bezit en zeer ver weg (letterlijk) straks heb ik elke dag iets om vol trots naar te kijken hij komt in de woonkamer te hangen.