Ik vind dit tot nu toe wel 1 van je mooisten hoor, prachtig kleurgebruik! Mogen er verzoekjes voor close-ups (oog, snuit etc)?
Had vandaag graag verder gegaan, maar dat gaat helaas niet meer lukken. Volgend weekend zal ik weer updates plaatsen!
Dank je wel! Straks weer wat updates!@ Emma: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Nenah: Leuk! Ik bewaar de tekening sowieso, dus als je hem tegen die tijd wil kopen, kan dat.
Kan iemand mij vertellen HOE iemand zo mooi kan tekenen ? Jeetje wat is dit mooi en realistisch! Prachtig!
Steef92 schreef:Hoeft niet, drawerlover! Je tekent veel beter dan ik op mijn dertiende. [ Afbeelding ][ Afbeelding ]Oe dankje. Dus ik kom ook nog wel zover??Ik vind het superrmooi en zo aaibaar
Mijn enige reactie is : Hoe dan?! Ik snap echt niet hoe sommige mensen iets kunnen tekenen wat gewoon bijna levensecht lijkt, respect!
Wauw, net een foto. Erg knap! Vind het mooi dat je de schaduwen ook echt zo donker maakt. Doe je dat met zwart of gebruik je daar ook kleuren in? Ik ben ook benieuwd naar een close-upje!
Dank je wel! O ja, close-upjes! Ik zal er morgen wat maken. @ loveshadow: In de schaduwen gebruik ik blauw, bruin, paars en zwart en de echt zwarte delen teken ik met Oost-Indische inkt.
Wow dit is echt zoo ontzettend mooi!!Echt prachtig!! Teken je ook in opdracht? En zo ja, wat zijn de prijzen ?:) Als het hier niet mag, graag pb
Bedankt, erg leuk om te lezen! Ik teken inderdaad in opdracht. Informatie is te vinden op mijn site (zie onderschrift). Weer wat stappen verder! Kleuren zijn in het echt wat feller.En wat close-ups: