[DIG][WIP] Ijslander in ijsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 11:19

ik ben ook heel benieuwd!!

Nikkay

Re: [DIG][WIP] Ijslander in ijsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 11:28

Ziet er al heel gaaf uit, ik ben ook heel erg benieuwd!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:47

Van zo'n werkjes krijg ik echt heeeeul veeeeuul zin om ook digitaal te gaan tekenen :Y)
Super _/-\o_

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:25

Heel gaaf ! Ik volg !

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:21

Wauw ben echt benieuwd wat hier uit gaat komen.

ZowieZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:22

xTitanic schreef:
Van zo'n werkjes krijg ik echt heeeeul veeeeuul zin om ook digitaal te gaan tekenen :Y)
Super _/-\o_

Hier nog zo iemand. :+
Stiekem heb ik zelfs al een nieuw bestand geopend... zit alleen nog te wachten op inspiratie. :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:25

Interessant, ik volg :D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:43

wauw! je wordt hier van gewoon nieuwgierig hoe het er uit komt te zien!

angelastolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:48

Gaaf! ik ben benieuwd, ik volg! :)

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 05:30

Wauw zoveel reacties had ik niet verwacht! Bedankt allemaal en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik benieuwd ben hoe het gaat worden want dat weet ik zelf ook nog niet helemaal :+

@Bernett: Ik ben met het paard ongeveer een half uur bezig geweest. Maar ik heb eerst ook uitgeprobeerd of ik het in illustrator wilde maken. Dus heb eerst daarin al lopen schetsen, dus pak en beet 2 1/2 uur wordt het dan. Landschap heb ik heel snel opgezet, gok een kwartier. Het helpt vaak dat ik eerst al heel veel 'research' doe dus dan al tig ijslanders heb bekeken en tig landschappen zodat het plaatje een beetje in mijn hoofd zit. Ik haal mijn inspiratie meestal uit zo'n 30 afbeeldingen waarvan ik er dan weer een aantal heb die echt bij het plaatje in mijn hoofd in de buurt komen.

Vandaag ga ik eerst even bezig met de basiskleuren van het paard en daarna met kleur en detail in het landschap als ik daar nog tijd voor heb :D

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 21:17

Had een eerdere update beloofd en die was er ook maar ik ben er totaal niet tevreden over en heb het dus even naast mij neer gelegd. Besloten om nu even back to basic te gaan en even te richten op de basiskleur van het paard + de lichtinval voordat ik iets anders eraan ga veranderen. Dat staat voor morgen op het programma en voor nu?

Tja hetgeen waar ik dus niet tevreden mee ben maar wat zeker wel een tussenstap is want soms weet ik pas waar ik heen wil als ik iets heb uitgeprobeerd en in dit geval wil ik dus niet hier heen:

Afbeelding

Dit is nog met de schets er overheen. Was aan het twijfelen over of ik een bles zou maken of niet, welke kleur ik als basis zou nemen, meelsnoet of juist donkere etc. De manen heb ik nog niet echt naar gekeken alleen even een klein probeersel of ik ze lichter of donkerder moest maken. Moet eerlijk zeggen dat ik nu neig naar een totaal ander kleur paard, misschien richting grijs of richting roan. Als het richting grijs wordt dan met zwarte manen. Wil geen zilverappel, voor mijn gevoel iets te cliche ofzo, kan er de vinger niet op leggen.

Haha zo gaan projecten altijd bij mij. Veel uitproberen (als ik meteen alles digitaal doe, als ik dat niet doe dan heb ik het op papier al helemaal uitgezocht) en veel veranderen :P

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 09:57

Donker paard vind ik denk ik ook mooier.. ziet er wel al gaaf uit!