[FOTO] Vliegtuigspotten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:56

Captain schreef:
Dank jullie wel! :D
En Pandora2, ik ben stiekem een beetje jaloers.. Maar volgens mij kan het ook knap vervelend zijn al die herrie. Is het niet zo dat je er net zoals bij treinen aan went?

Ja, maar het went toch minder dan bij treinen heb ik de indruk. Was vroeger heel veel bij mijn oma en opa en daar reed de trein net achter de tuin, op zo'n 30meter afstand van het huis...en dat lawaai was ik echt zo gewoon dat ik het eigenlijk nooit meer hoorde. Dat is toch minder hier met de vliegtuigen...misschien ook al omdat ze er hier de gewoonte van maken om vanaf 22u tot ongeveer 1u 's nachts echt om de 2min te gaan landen... _-:( Overdag zijn het er niet zoveel en dan valt het wel best mee hoor :D

dancer_

Re: [FOTO] Vliegtuigspotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 17:18

Gaaf hoor! En mooi is die A380 he? :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 17:49

Zeker, al blijft een 747 voor mij toch wel de absolute favoriet. :D

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 18:35

Captain schreef:
Zeker, al blijft een 747 voor mij toch wel de absolute favoriet. :D

Echt wel hé ! :j De 747 van Singapore Airlines heeft hier z'n vaste landingsuur aan '' onze '' kant !
Ben wel blij dat de A380 hier niet landt, anders was mijn dak foetsie en de kerktoren van een dorp verder ook :') :') Maar het blijft een imposant bakbeest natuurlijk !
Met momenten de pannen van het dak is al genoeg...hoeft niet helemaal weg te zijn :=

Captain

Re: [FOTO] Vliegtuigspotten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 13:21

Landen er helemaal geen A380's in België?
Dat komt vanzelf wel, Emirates vliegt naar zoveel landen en komen er steeds zoveel bij.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:25

Captain schreef:
Landen er helemaal geen A380's in België?
Dat komt vanzelf wel, Emirates vliegt naar zoveel landen en komen er steeds zoveel bij.

Eigenlijk geen idee, in elk geval niet over onze kant :D Ik werkte vroeger jaren op de vrachtluchthaven van Zaventem en dan ben je beter op de hoogte van al die dingen, maar nu sinds een tijdje alweer ergens anders...helemaal zonder vliegtuigen :P