[DIGI][WIP] Foal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThreeFingers

Re: [DIGI][WIP] Foal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:03

Word erg leuk!

Eigenlijk vind ik tekening 4 erg leuk :D

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:08

Wat leuk om weer eens werk van jou te zien! Wat een heerlijk koppie wordt dit. <3

Was je niet ook een creatieve opleiding gaan doen? Ik zou denken dat digitaal tekenen daar echt bij hoort 'tegenwoordig', maar dat valt kennelijk dus wel mee?

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 18:12

Mooi, schilderachtig sfeerplaatje! Ben heel benieuwd wat de volgende stappen zijn. Vind hem zelfs nu al 'af'.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 11:55

Bedankt voor alle leuke reacties! @ Steef92 ik wil eea nog even afwerken en hier en daar wat dingen aanpassen, maar ik wil hem niet te 'vol' gaan tekenen dan ben ik bang dat ik het verpruts. :P

Elanor schreef:
Wat leuk om weer eens werk van jou te zien! Wat een heerlijk koppie wordt dit. <3

Was je niet ook een creatieve opleiding gaan doen? Ik zou denken dat digitaal tekenen daar echt bij hoort 'tegenwoordig', maar dat valt kennelijk dus wel mee?

Klopt, ik heb op de KABK gezeten (beeldende kunst) en we hebben in het eerste jaar wel een paar Photoshoplessen gehad maar dat was echt heel standaard, dingetjes leren uitknippen ed :+ (Als je een grafische opleiding had gedaan of kon aantonen dat je het programma al kende hoefde je er dan ook niet heen). Verder deed eigenlijk niemand echt wat met digitaal tekenen. Denk dat je dat toch meer ziet op de grafische afdelingen.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 16:55

oeh wordt mooi fiffill! Erg aparte manier van tekenen wel, echt in schilderij manier inderdaad. Steeds verder uitwerken. Ik ben benieuwd! Het enige wat ik mis is contrast maar dat komt vast wel goed.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:28

Ben benieuwd hoe je hem verder maakt :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 14:01

Ik moet hoognodig verder gaan inderdaad, helaas geen tijd meer voor gehad (druk met werk en de dierenambulance heeft vorige week een opvangertje gebracht die meerdere malen per dag met de hand gevoerd moet worden en dagelijks in bad moet, dus dat kost nogal wat tijd).
Maar hoop snel weer verder te kunnen gaan! :)

@ Fair: contrast kan ik inderdaad altijd nog later wat aanpassen, maar ik wil het wel bewust laag houden voor een wat zachtere uitstraling.