[TEK] [WIP] Equestrian

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Floortje

Re: [TEK] [WIP] Equestrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:14

Ik vind de neusriem nu heel raar gebogen zitten.

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:17

Mooi, vooral de riempjes met gesp links zijn goed gelukt! Maar jammer dat het wat uit verhouding is. :j
Laatst bijgewerkt door Zoefken op 10-07-14 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:19

Het lijken wel 2paarden ineen.
Vind hem niet zo mooi, omdat de verhoudingen totaal niet kloppen.
Ik ben sowieso niet zo fan van 'gekras met potlood'

Probeer de neusriem ronder te maken en het hoofd een stuk smaller.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:47

zijn hoofd is naar mijn mening veelste breed, voor een mooie verhouding zou ik hem veel smaller maken, jammer dat de verhoudingen niet helemaal kloppen want ik zie de details in het hoofdstel en die zijn wel erg netjes

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 21:50

Als iemand eens een keertje in de buurt is waar ik werk, zou diegene mij dan even kunnen helpen doordeweeks? Ik geef graag het adres door want ik heb het gevoel dat ik de plaat ontzettend verkl**** heb met mijn gegum en gedoe... Dit had een mooie tekening kunnen zijn, maar voor mijn gevoel heb ik hem zwaar vernaggeld... :'(

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:57

je moet eigenlijk eerst heel licht schetsen voordat je dik begint, met een schets zie je snel al de verhoudingen, wat ook helpt is in blokjes werken, je maakt een raster op je foto en eentje heel licht op je papier, dan teken je hokje voor hokje, zo zijn de verhoudingen altijd goed

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 22:01

Strasshorse schreef:
je moet eigenlijk eerst heel licht schetsen voordat je dik begint, met een schets zie je snel al de verhoudingen, wat ook helpt is in blokjes werken, je maakt een raster op je foto en eentje heel licht op je papier, dan teken je hokje voor hokje, zo zijn de verhoudingen altijd goed

Geen geduld ervoor, ben erg ongeduldig met ALLES! ;( Alles moet maar snel snel snel... ;(

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:02

HorseyDude schreef:
Strasshorse schreef:

Geen geduld ervoor, ben erg ongeduldig met ALLES! ;( Alles moet maar snel snel snel... ;(

haha, misschien wat meer tijd ervoor nemen dan?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:15

Ok, allereerst, ik zie dat je kan tekenen, want de details in het hoodstel en het oog vind ik super knap. Als je moeite hebt met de verhouding, is het dan een idee om de plaat eens te kopiëren, dan met een dikke zwarte pen de grootste lijnen over te trekken op de kopie en dan op het vel waarop je gaat werken die dikke zwarte lijnen weer overtrekt.

Als je DAN de boel invult, net zo goed als dat je dat nu met de riempjes enz. hebt gedaan dan wordt het vast een prachtplaat!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 09:41

Heb de tekening maar even in de ´ijskast´ gezet... niet opgegeven, maar even opzij gelegd.