Hij is vandaag naar canon vertrokken, moet hem zo'n 4-6 weken missen. Wat het is weten ze niet, maar er is iets goed mis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marit schreef:Dat was een digitale 'gewone' camera. Maakt prachtige foto's, maar toch niet helemaal vergelijkbaar.
Hij is vandaag naar canon vertrokken, moet hem zo'n 4-6 weken missen. Wat het is weten ze niet, maar er is iets goed mis
Dus denk dat het wel goed komt.. Maar goed, alsnog balen natuurlijk. 
De vent in de winkel was er helemaal een beetje pissig over omdat ze van alles hadden gedaan wat ie niet gevraagd had, haha. Maar goed, ze hebben het scherpstel systeem bekken en ondersteboven gehaald en de zoeker is vervangen. En volledige gerantie! 

. Onze camera's vallen dan ook helaas buiten de garantie.
Anders had er geen garantie op gezeten.
dat is wel heel verschrikkelijk hahhaha
dan hou je weinig foto over
Marit schreef:Ik heb hem via cameraland naar Canon gestuurd! Terug maar de fabriek waar ie vandaan kwamAnders had er geen garantie op gezeten.
3 meterdat is wel heel verschrikkelijk hahhaha
Lauke schreef:Marit schreef:Ik heb hem via cameraland naar Canon gestuurd! Terug maar de fabriek waar ie vandaan kwamAnders had er geen garantie op gezeten.
3 meterdat is wel heel verschrikkelijk hahhaha
Je hebt gewoon recht op garantie hoor, ook als je hem zelf op stuurt. Je moet alleen kijken of het desbetreffende bedrijf onder canongarantie repareert. Ik heb nu mn camera en lens opgestuurd naar ROFA in den haag. Camera valt ook gewoon nog onder de garantie.
wel fijn dat je camerea iig weer goed is! Nu je lens nog een kalibratiebeurtje