Wat een goede en lieve tips, en prachtige foto's! Ik ben zelf nu een beetje aan het kijken hoe hij waarop reageerd.. Zit ik aan zijn neus, vind hij dit twee tellen goed en dan is hij het zat. Maar wrijf ik over zijn voorhoofd zakt hij met zijn hoofd. Scheelt dat ik aan vd doe met hem en hij op commando een kusje kan geven, en als hij eenmaal weet dat ik lekkers bij me heb, of een snoepje in mijn zak heb zitten en hij dit ruikt is hij een tijdje erg aan hankelijk. Nu weet ik donders goed wat hij wel en niet leuk vind, maar toch ben ik aan het kijken. Gewoon spontane momenten maar ze wel onthouden, in de hoop dat als ik hetzelfde doe met de shoot hij ook hetzelfde zou doen. Het is echt een heerlijk paard dat zijn aandacht vaak wel echt op mij richt als ik met hem bezig ben. Maar ook snel afgeleid dus t kan nog een hele uitdaging worden!
Gelukkig ken ik de fotografe dus die kan me ten alle tijden wel helpen met tips geven en gewoon relaxen, want ik heb er een handje van om voor de camera toch geforceerd te gaan poseren en dat moet ik dus juist niet doen.
LoveUggs
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-14 15:20
Vanochtend was dan eindelijk de shoot..! Ik heb er vooral aan gedacht om lekker mezelf te zijn, en ik geloof dat het tot nu toe wel gelukt is! Ik heb pas 5 foto's binnen dus moet er nog heeeeeel veel krijgen, maar vond dat ik het jullie toch ook wel even moest laten zien!
Ik kan niet stoppen met staren naar de foto's met een glimlach van oor tot oor. De tweede foto kreeg ik als eerste en de tranen sprongen in mijn ogen. Mijn lach daar zegt meer dan 1000 woorden. Hij duwde zijn hoofd tegen mij aan waardoor ik vlak na de foto bijna viel.
En bedankt! Dat hoor ik nooit.. Word er soms wel echt gek van hoor..!