update: Ik wil meer diepte in de tekening brengen, maar weet niet hoe. Is het een idee om de achtergrond heel donker te maken, zodat het paard er meer uitspringt?
thanx Merry98 en eldora1 heb de achtergrond alvast donkerder gemaakt(vlekken zijn in het echt veel minder zichtbaar) Ik vind hem nu al een stuk beter wat vinden jullie?
Best mooi. Ik heb alleen wel een beetje het idee dat de verhouding tussen het hoofd en het lichaam niet klopt. Kan ook aan mij liggen. Ik doe het je in ieder geval niet zo na
bedankt allemaal! Nu je het zegt amber15, de borst is idd iets te breed. ik heb aan de rechterkant ook iets te veel wit gelaten voor de manen, dus dat moet ook aangepast worden. Thanx
Hij word mooi een stoer in uitgelicht!! Ergens snap ik wel dat t net lijkt dat er geen nek verhouding is. Maar ik stoor me er niet aan ofzo.t vertekend ook door die manen.maar die zijn eenmaal zo wilderig.
Het is waarschijnlijk vooral door het perspectief denk ik. Doordat je het paard van voren ziet, komt het hoofd in verhouding tot de rest het verst naar voren, waardoor de nek er een beetje achter verdwijnt. Misschien komt het ook doordat ik het hoofd iets te groot heb gemaakt