[FOTO] Beauty and the Beast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmetjee04

Re: [FOTO] Beauty and the Beast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:21

super gaaf hoor!
vraagje; wat zijn de instellingen (en focuspunt) bij foto 2, aangezien de ara helemaal zo mooi en scherp naar voren komen en niet alleen het oog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:27

Ik vind het echt niet te ordinair, wat ik wel jammer vind is dat het model wat stijfjes oogt. Ze lacht zo leuk op die selfiefoto, ik zou wat meer lossigheid willen zien, minder geposeerd. Wel mooie platen Sam!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 17:55

Kimmetjee04 schreef:
super gaaf hoor!
vraagje; wat zijn de instellingen (en focuspunt) bij foto 2, aangezien de ara helemaal zo mooi en scherp naar voren komen en niet alleen het oog

ISO 400
50mm
f/2.8
1/640 sec

Omdat het grootste gedeelte van het koppie op 1 diepte is. Zijn veren zijn wel ieeetsje "waziger". Zijn vleugel zit gedeeltelijk weer op dezelfde lijn als zijn oog en die is ook deels scherp/deels niet omdat de onderkant van zijn vleugel natuurlijk weer dichterbij mij is dan scherpstelplek. :) Langs de bovenkant van zn kop/rug zie je dat de rand wazig is omdat die verder van mij af was.

Scherpstelpunt was op de veertjes vlak onder het oog.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:45

Joolien schreef:
Ik vind het echt niet te ordinair, wat ik wel jammer vind is dat het model wat stijfjes oogt. Ze lacht zo leuk op die selfiefoto, ik zou wat meer lossigheid willen zien, minder geposeerd. Wel mooie platen Sam!

Dat vond ik nou ook. Foto 10 vind ik ook goed. Bij de andere foto's vind ik haar expressie niet zo. Vind de outfit overigens ook echt niet ordinair. Is niet iets om op straat mee te lopen, maar voor een shoot kan het prima. Vind het zelfs leuk :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 14:51

Ja mja als ik in de vogue, next top model etc kijk kan ik nu ook niet bepaald zeggen dat de modellen bepaald expressief kijken en niet poseren :P

Vind r n lief gezichtje hebben :)