Riraito schreef:Helaas willen veel mensen maar weinig betalen voor digitaal werk. Ik snap dus ook wel dat de prijs zo laag is, anders willen mensen helemaal niks meer kopen.
Het is natuurlijk wel zo dat je met digital art wat makkelijker vals kan spelen wat betreft het tekenen van portretjes enzo door deze gewoon over te trekken en kleuren van de foto te pikken (of zoals zelfs sommigen het doen; foto openen in photoshop, photoshopfilter er overheen en hoppa beweren dat ze het zelf hebben getekend), en helaas verpesten die het een beetje voor de mensen die echt moeite doen om het zelf te tekenen
Wat ik heb geleerd is dat je meestal toch, zowel met digitaal als op papier 10 euro per uur zeker wel kan vragen (ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van je tekeningen hoor; als je inderdaad populair bent en veel verkoopt kan je de prijs al gauw omhoog gooien, en als je nog veel moet leren kan je er beter wel wat euro's onder gaan zitten)
Blijft lastig, dat tekenen.

Op DA en op fb zal ik je gaan volgen! Ik vind je werk echt heel gaaf, zeker het meer onrealistische. Je moet er gewoon trots op zijn dat je een eigen stijl hebt, genoeg mensen die het leuk vinden. Ik zou zeggen, blijven posten op bokt.
Ik zie je aanvraag dan wel verschijnen!