Slina schreef:Ik vind illustrator zo vervelend om mee te tekenen XD Voor logo's is het ideaal.
Vind het zo gaaf!
In Illustrator kan je dit gemakkelijk maken, is denk ik ook mooier dan in photoshop.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tot nu toe erg mooi, ik zie er een paard in
Heimdallr schreef:Slina schreef:Ik vind illustrator zo vervelend om mee te tekenen XD Voor logo's is het ideaal.
Vind het zo gaaf!
In Illustrator kan je dit gemakkelijk maken, is denk ik ook mooier dan in photoshop.
Illustrator is vector en Photoshop pixel dus als ik een vergrotings foutje heb gemaakt kan ik het makkelijk aanpassen zonder de kwaliteit te verliezen.
Heimdallr schreef:Slina schreef:Ik vind illustrator zo vervelend om mee te tekenen XD Voor logo's is het ideaal.
Vind het zo gaaf!
Wish I had the skills.
hahaha
Bij de frontriem heb je tenminste nog een beetje overzicht omdat het licht gekleurde driehoekjes zijn. De neusriem is zo goed als helemaal zwart en is lastig te zien.
Slina schreef:Ga pixel art doen, nog meer priegelwerk
heb je meer tekeningen in deze stijl gemaakt of is dit de eerste met driehoekjes? In ieder geval echt heel gaaf. Ben benieuwd naar het eind resultaat! Slina schreef:Ga pixel art doen, nog meer priegelwerk
ScepticalOwl schreef:Pfoe ik doe het je zeker niet naheb je meer tekeningen in deze stijl gemaakt of is dit de eerste met driehoekjes? In ieder geval echt heel gaaf. Ben benieuwd naar het eind resultaat!
Gydja schreef:Ik vind de driehoekjes meer werk x'D Pixel art ben je geen dagen mee bezig en dit wel.
[ Afbeelding ]
Dit is een van mijn pixel arts, hij is volgens mij wel een jaar oud, maar die kon ik het snelste even terug vinden. Dat agnethaart is van mijn deviant account.
Slina schreef:Gydja schreef:Ik vind de driehoekjes meer werk x'D Pixel art ben je geen dagen mee bezig en dit wel.
[ Afbeelding ]
Dit is een van mijn pixel arts, hij is volgens mij wel een jaar oud, maar die kon ik het snelste even terug vinden. Dat agnethaart is van mijn deviant account.
Oooww, je hebt ook pixelart gedaan. Die is mooi!
Ik doel meer op supergedetailleerd aka no-life-style die ik doe
AcrylicMess schreef:Super vet! Ik heb illustrator ook helemaal gevonden de laatste tijd (door mijn opleiding) vind het met name voor line art veel fijner werken dan photoshop.
Ook is PaintTool SAI fijn voor linearts ^_^ Al kan SAI niet op de mac en ik weet niet of firealpaca wel op windows kan.
.
Ik raad je niet aan om een A3 te kopen. Veel te groot, moeilijk mee te nemen.
. https://store.wacom.com/us/en/product/PTH651/ Deze wil ik erg graag hebben, deze of in ieder geval erg soortgelijke hebben we op school liggen en ze zijn echt SUPER erg gevoelig en snel maar ze kosten behoorlijk wat! AcrylicMess schreef:Ja ik wil ook max een a4, pas mooi bij mijn laptop (17,3 inch) in het vak van de tas. https://store.wacom.com/us/en/product/PTH651/ Deze wil ik erg graag hebben, deze of in ieder geval erg soortgelijke hebben we op school liggen en ze zijn echt SUPER erg gevoelig en snel maar ze kosten behoorlijk wat!
(of anders even op marktplaats kijken of iemand een tweedehandse intuos4 of intuos5 verkoopt (heb je wel ouder modelletje maar ach het werkt hoe dan ook geweldig)
?