[DIGI][WIP] Paard bestaande uit driehoekjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 09:45

Slina schreef:
Ik vind illustrator zo vervelend om mee te tekenen XD Voor logo's is het ideaal.
Vind het zo gaaf!

In Illustrator kan je dit gemakkelijk maken, is denk ik ook mooier dan in photoshop.

ElineR

Re: [DIGI] Paard bestaande uit driehoekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 09:52

Ik volg :) tot nu toe erg mooi, ik zie er een paard in :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 10:45

Heimdallr schreef:
Slina schreef:
Ik vind illustrator zo vervelend om mee te tekenen XD Voor logo's is het ideaal.
Vind het zo gaaf!

In Illustrator kan je dit gemakkelijk maken, is denk ik ook mooier dan in photoshop.

Klopt :D Illustrator is vector en Photoshop pixel dus als ik een vergrotings foutje heb gemaakt kan ik het makkelijk aanpassen zonder de kwaliteit te verliezen.

Nog maar even een update:

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:47

Heimdallr schreef:
Slina schreef:
Vind het zo gaaf!

Gemakkelijk :') Wish I had the skills.

^ Frontriem is mooi :D
Bestaat die ook uit driehoekjes? ö

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:48

Als je je nou verveeld mag je er ook best 1 van mijn paard maken hoor :+ hahaha

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 10:49

Slina schreef:
Gemakkelijk :') Wish I had the skills.

^ Frontriem is mooi :D
Bestaat die ook uit driehoekjes? ö

Hahaha zo moeilijk is het ook weer niet hoor ;)

Ja helaas bestaat die ook uit driehoekjes, verschrikkelijk werk! :')
close up frontriem

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:55

Oh wow, wat een priegelwerk :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 10:58

Neusriem is nog veel erger -O- Bij de frontriem heb je tenminste nog een beetje overzicht omdat het licht gekleurde driehoekjes zijn. De neusriem is zo goed als helemaal zwart en is lastig te zien.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:07

Ga pixel art doen, nog meer priegelwerk :')

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:11

iEmmaaa schreef:
Als je je nou verveeld mag je er ook best 1 van mijn paard maken hoor :+ hahaha

+1
Echt heeel gaaf !!
Spoiler:
getemd voor uitgelicht

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:13

Prachtig <3

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 12:08

Slina schreef:

Pixel art is naar mijn mening een stuk minder priegelwerk dan met deze driehoekjes, je moet hier maar net goed uit komen met verschillende lengtes van de zijdes.

Pfoe ik doe het je zeker niet na :o heb je meer tekeningen in deze stijl gemaakt of is dit de eerste met driehoekjes? In ieder geval echt heel gaaf. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 14:02

Slina schreef:

Ik vind de driehoekjes meer werk x'D Pixel art ben je geen dagen mee bezig en dit wel.
Afbeelding
Dit is een van mijn pixel arts, hij is volgens mij wel een jaar oud, maar die kon ik het snelste even terug vinden. Dat agnethaart is van mijn deviant account.

ScepticalOwl schreef:
Pfoe ik doe het je zeker niet na :o heb je meer tekeningen in deze stijl gemaakt of is dit de eerste met driehoekjes? In ieder geval echt heel gaaf. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Dit is een van de eerste die ik maak. Heb wel een paar kleine dingetjes gedaan alleen niet heel bijzonder en lang niet zo groot als dit.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:37

Gydja schreef:
Ik vind de driehoekjes meer werk x'D Pixel art ben je geen dagen mee bezig en dit wel.
[ Afbeelding ]
Dit is een van mijn pixel arts, hij is volgens mij wel een jaar oud, maar die kon ik het snelste even terug vinden. Dat agnethaart is van mijn deviant account.

Oooww, je hebt ook pixelart gedaan. Die is mooi!
Ik doel meer op supergedetailleerd aka no-life-style die ik doe :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 15:39

Slina schreef:
Gydja schreef:
[ Afbeelding ]

Oooww, je hebt ook pixelart gedaan. Die is mooi!
Ik doel meer op supergedetailleerd aka no-life-style die ik doe :')

haha dankje. Kan je eens een voorbeeldje laten zien?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:44

Gydja schreef:
haha dankje. Kan je eens een voorbeeldje laten zien?

Afbeelding

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 19:43

Oh die is ook wel heel gaaf!

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:49

Super vet! Ik heb illustrator ook helemaal gevonden de laatste tijd (door mijn opleiding) vind het met name voor line art veel fijner werken dan photoshop.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 19:51

AcrylicMess schreef:
Super vet! Ik heb illustrator ook helemaal gevonden de laatste tijd (door mijn opleiding) vind het met name voor line art veel fijner werken dan photoshop.

Het is idd fijn om linearts mee te maken!! Een vriendin van me kwam een tijdje geleden met FireAlpaca. Ik weet niet of je een teken tablet hebt, maar die is ook heel fijn om mee te werken voor linearts ;) Ook is PaintTool SAI fijn voor linearts ^_^ Al kan SAI niet op de mac en ik weet niet of firealpaca wel op windows kan.

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:00

Ik heb een tekentablet (wacom bamboo a6/a5 formaat) maar hij is zo langzamerhand toe aan vervanging aangezien hij af en toe wat issues heeft en de gevoeligheid is naar mijn idee achter uit gegaan plus dat ik graag voor een grotere wil gaan. Alleen zijn ze belachelijk duur, op school hebben ze geweldige gevoelige grote wacom bamboo tablets (a4) liggen die ik dus op school gebruik. Alleen de nieuwprijs van die dingen ligt rond de €300,- :(.

Bedankt voor de tip van de programmaatjes ik ga er eens naar kijken en wie weet uit proberen. (Op school werk ik op de Apple/Mac (weinig verstand van wat voor 1) en thuis werk ik op een Acer dus windows laptop)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 20:03

Hummm dat is lastig. Ik heb 2 bamboo tekentablets. Waarvan 1 kapot is en ik nog steeds naar wacom moet sturen. En ik heb een A3 tekentablet maar die is uitgeleend voor mijn vader's werk. Ook mocht ik nog een A4 tablet hebben van mijn oom hahaha. Het ene moment had ik 0 tablets en 2 week later een hele hoop :') Ik raad je niet aan om een A3 te kopen. Veel te groot, moeilijk mee te nemen.

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:07

Ja ik wil ook max een a4, pas mooi bij mijn laptop (17,3 inch) in het vak van de tas :P. https://store.wacom.com/us/en/product/PTH651/ Deze wil ik erg graag hebben, deze of in ieder geval erg soortgelijke hebben we op school liggen en ze zijn echt SUPER erg gevoelig en snel maar ze kosten behoorlijk wat!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:59

AcrylicMess schreef:
Ja ik wil ook max een a4, pas mooi bij mijn laptop (17,3 inch) in het vak van de tas :P. https://store.wacom.com/us/en/product/PTH651/ Deze wil ik erg graag hebben, deze of in ieder geval erg soortgelijke hebben we op school liggen en ze zijn echt SUPER erg gevoelig en snel maar ze kosten behoorlijk wat!

Aah ja de wacom intuos (pro). Ik heb hem ook (A4 formaatje) en ben er erg blij mee. Al kan ik niet zeggen dat het beter of fijner werkt dan mijn A5 formaat tablet. Het werkt 'anders' :p
De intuos modellen zijn wel echt doorontwikkeld voor de graphic design tak, terwijl de bamboo meer is doorontwikkeld als alternatieve muis (om rsi te voorkomen enzo).
Hij is wel prijzig maar naar mijn mening is hij het zeker waard. Je hebt overigens tegenwoordig wel een goedkopere variant van de intuos. Geen idee hoeveel het scheelt in kwaliteit maar een vriendin van mij heeft deze en is er ook zeer over te spreken (zij gebruikt het ook om digitaal te tekenen)
http://eu.shop.wacom.eu/detail/index/sArticle/578
En een stuk goedkoper dan de intuos pro :) (of anders even op marktplaats kijken of iemand een tweedehandse intuos4 of intuos5 verkoopt (heb je wel ouder modelletje maar ach het werkt hoe dan ook geweldig)

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 19:37

Ja ik doe zelf de opleiding Art en Design dus wil wel ''investeren'' in een goeie tablet. Ik heb nog even gekeken naar de link die jij plaatste maar nog geen reviews door gelezen. Mijn tablet is zojuist overleden dus ik heb nu echt hard een nieuwe nodig :C.

TS ben je al verder met je paard uit driehoekjes :D?

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:01

Aah ja dan is een goede tablet zeker nooit weggegooid geld ^^ Er staan op de site zelf maar 2 reviews, die beide erg positief zijn (op het feit na dat de penpuntjes van de wacom tablets tegenwoordig erg snel slijten maar dat heb je met alle modellen helaas xD) maar wel verstandig om nog even verder te zoeken naar reviews :)

Jaaaaa ik ben ook erg benieuwd!