Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
set_elkol schreef:Ik wil je ook wel een pluk sturen zonder er een armband voor terug te krijgenis wel een cremello staart geen witte, maar heeel licht cremekleur.
Mabotje schreef:Wat leuk TS! Ik heb zo maar een vermoeden dat het naar aanleiding van mijn topic is
Biedt weer nieuwe perspectieven hè, dat je allerlei kleurtjes kunt verven.
Alle lichte kleuren haar kun je in principe verven, dus wit, creme, peper/zout. Wel pakt de verf dan op iedere kleur haar anders.
Wat voor verf heb je gebruikt? Volgens mij heb ik ook verf in het topic genoemd, heb je die gebruikt?
Veertje11 schreef:Verkoop je dit ook op je site??
Super gaaf en mooi
Ghostattack schreef:Ik reageer eigenlijk nooit op UK, maar nu kan ik het niet laten:
WAUW! Echt prachtig!Dit houd ik in gedachten, want zo'n armband wil ik echt wel!
Lianne86 schreef:Supergaaf! Ik wil na de winter ook eens iets laten maken voor mijn zusjes verjaardag
Vraag me nog steeds af hoeveel haar je ongeveer nodig hebt (hij heeft niet een extreem dikke staart :p)
DianneM schreef:Jeee, dit ziet er echt heel gaaf uit!
Jammer dat ik net 2 weken geleden de staart van mijn merrie gekortwiekt heb, anders had je een witte bos die een cm om 10 dik was en 40 cm langheb nog wel een ruin die gekortwiekt moet worden, maar geen 40 cm haha
Kai_Rosa schreef:Prachtig! Ik zat zelf ook al met een soort gelijke combi in het achterhoofd, maar ook hier tijd gebrek! Toch echt heel leuk om te zien!