[DIGI] Draw it again

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caitlin_K

Re: [DIGI] Draw it again

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:09

Wowie Nath! Echt super, super, super vet! <3
Duss... wanneer begin jij je eigen postershop? *\%/* Moet je echt doen, haha. Moet jij trouwens op 26 april naar school? Dat is koningsdag... :n

Nou, ga zo door! Echt supergaaf, (en je staat in uitgelicht! <<) :)) ) xxx

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:16

Wat leuk om jou en je werk zo terug te zien! Toppertje!!

Jaa je kent me wel.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:36

Heel leuk! Sprak me meteen aan! :D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:44

Ik ken jou natuurlijk van horse-nation nog in de gouden oude tijden :D Sylvana900 was ik daar :=
En toen maakte je al heel gaaf werk, is er alleen maar mooier op geworden! Gaaf zeg!

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:48

wow! echt heel gaaf gemaakt!

Rosannee_

Re: [DIGI] Draw it again

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:03

Wauw echt super gaaf!
Heel mooi gemaakt, hoeveel uur ben je hier nou mee bezig? En mag ik vragen met welk programma je het maakt? :)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 22:48

ohhh thank you very much you all!! *\o/*

NathalietjeB, dankjewel. Iets wat ik erg leuk vind.. al probeer ik wel iets lichter te gaan werken. Soms komen mijn posters te donker van de drukker. Hahaha :P

Danielleeee_, haaaiii :D Thank you :3 Eind april wordt die afgedrukt :D ben heel benieuwd hoe die eruit komt :D

SuperAssie, Ohh Tamara! Long time no seee. Hoe gaat het :D?
Jaa ik zag het, ben er echt stom verbaasd van! Had het echt niet zien aankomen. hihih :D

jokari, Dankjewel! Ik ga denk ik wel wat meer topics in de toekomst aanmaken. Ook met work in progress enzo :D En thanks! hihih. Heb hier 1 grote poster hangen en 5 kleintjes en dit wordt de 2de grote poster.

Dit is de andere grote *\o/*
Afbeelding

VisibreTeam, heel erg bedankt. Hoor ik niet heel vaak dat ze het over de top leuk vinden!

Pippaa, hihihi. Thanks! Was een leuk werkje om te doen met kerst. :D

Veertje11, Riraito, xCarfield, NessaX, Lauraa12, Thank you all :3

Robinsputnik, jaaaa dat weet ik nog. Inmiddels als weer 3 jaar terug. Kan je dat voorstellen haast ? *\o/* hihihih. Was er zo trots op toen die tijd!

kappiegirl, gedeeltelijk. soms werk ik gewoon uit mijn hoofd en soms met reference voor de verhouding. Daarna gaat die dicht ent eken ik verder uit mijn hoofd. Dan gaat mijn fantasie de vrije loop en aardig vaak komt deze blue roan hengst met blauwe strepen eruit :P Maar ook hele andere dingen!

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/092/a/8/nathalie_vaskijr_by_dark1lady-d7cqghq.jpg

Paardengek0, neee. Ik ken niet veel andere forums die het doen. Ik zit alleen nog op deviantart er voor. Maar ben ook niet heeeel actief meer met characters. Als je 50 uur in de wek werkt :P

Caitlin_K , Ben wel eens van plan om eens aanvragen te gaan doen ... maar awt ik er voor moet vragen? XD

xDenies, ohhh!! Jaa jou ken ik nog hoor. Je mooie paardjes en heb shiva toen van je getekend natuurlijk. Hoe gaat het? :D

Hamsterfan, yes yes. Gooeie oude tijd dat zeker! hihihi. We zijn inmiddels ook weer 3 jaar verder :P

Rosannee_ Met een normale tekening vaak 2 uurtjes.

http://www.youtube.com/watch?v=ySg7Na_-hVA&feature=share&list=PLlDIxyd9euuaVaxQ_uNMnljIWSyW9PO1z

Deze draw it again ben ik denk 4/5 uurtjes mee gezig geweest. Die tekeningen die met z'n 4e staan heb ik dagje over gedaan. Denk ander half uur voor ieder van ze. Ben een snelle tekennaar, vandaar ook dat mijn werk iets slordiger iets. Hou van schetsen! :D