[DIGI][WIP] Tariya

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 08:38

Wauw _/-\o_

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 08:41

Leuk werk, jammer dat de afbeeldingen zo klein zijn dat maakt sommige dingen wat lastig te zien!
Gave donkere achtergrond heb je zo. Het eerste wat mij opvalt is dat de horens scheef staan tov het hoofd. Je zou ze meer van voren moeten zien, nu zien we ze teveel van opzij. Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen want je ziet het niet zo goed met die kleine plaatjes, maar je hebt wel al een mooie glans over de vacht liggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

kinel

Re: [DIGI][WIP] Tariya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:15

Gaaf. Zou ik zo als tattoo willen. Maar vind alleen tweede hoorn zonde.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 10:00

Wauw super de super gaaf.!! <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:11

Ik vind hem zo mooi <3

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 12:20

Ekeif96 schreef:
Waauw, prachtig zeg!

Wat mij opvalt is dat het rechter achterbeen er een beetje raar uit ziet.
Ook vind ik de hoeven linksvoor en rechtsachter minder mooi dan de andere (minder textuur?)

Maar laat voorop staan dat ik het je niet na doe ;)

Die hoeven zijn ook nog niet af :P
En met uitspraken als "een beetje raar" kan ik helaas niets

kinel schreef:
Gaaf. Zou ik zo als tattoo willen. Maar vind alleen tweede hoorn zonde.

De tweede hoorn is niet mijn keuze, dark1lady op deviantart.com heeft het paard verzonnen.

Fiffill schreef:
Leuk werk, jammer dat de afbeeldingen zo klein zijn dat maakt sommige dingen wat lastig te zien!
Gave donkere achtergrond heb je zo. Het eerste wat mij opvalt is dat de horens scheef staan tov het hoofd. Je zou ze meer van voren moeten zien, nu zien we ze teveel van opzij. Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen want je ziet het niet zo goed met die kleine plaatjes, maar je hebt wel al een mooie glans over de vacht liggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Horens had ik zelf ook al gezien ja, maar heb er eerder (in december/januari toen ik met het paard bezig was) al een heleboel mee gekliederd en helemaal overnieuw wil ik t niet meer doen want daarvoor ben ik te lui :')
Ik zet de afbeelding ook op andere sites en op sommigen mogen de afbeeldingen nog minder groot, dus vandaar de wat kleine afmetingen. Heb 'm wat groter voor je gemaakt :)
Afbeelding

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:44

Erg mooi...alleen die horens vielen mij ook meteen op...jammer dat je geen zin hebt om dat aan te passen

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:53

Wauw Emma! Hij word echt Gaaf! _/-\o_ _/-\o_
Vind het echt super knap dat je dit allemaal met de muis doet.
Ik doe het je echt niet na

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:54

Ah kijk, zo zien we het al een stuk beter :)

Inderdaad zonde van de horens, want het is wel iets wat direct opvalt. Maar het kan lastig zijn om die precies goed erop te krijgen, zeker vanuit zo'n hoek. Ik denk ook dat de scheefheid van de horens iets wordt versterkt doordat de neus meer van voren af gezien is terwijl het (voor ons) rechteroog en kaak eronder meer van opzij is getekend. Het oog iets verplaatsen zou miss al de scheefheid in het hoofd kunnen verhelpen, maar de horens blijven teveel van opzij gezien met name de bovenste.
Als ik zo de plaatsing van het hoofd zie op de nek en de oren erbij lijkt het net alsof het paard of gigantisch lange oren heeft, of het hoofd zit te laag en de oren komen uit de nek. De kromming van de nek zou iets eerder moeten beginnen en de oren zouden lager moeten staan. De (voor ons) linkervoorhoef lijkt iets gedraaid.
Ik vind die blauwe accenten wel echt gaaf zo, ga je dat ook nog terug laten komen in de manen of blijven die grijzig? Ben zeer benieuwd ook hoe de ondergrond/achtergrond uiteindelijk wordt :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-04-14 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 14:55

@Marisje: Ik heb het proberen aan te passen, maar kwam toen in de knel met de manen-laag die een beetje verstrikt zit met de horens-laag en toen werd ik te lui ja :P

Fiffill schreef:
Ah kijk, zo zien we het al een stuk beter :)

Inderdaad zonde van de horens, want het is wel iets wat direct opvalt. Maar het kan lastig zijn om die precies goed erop te krijgen, zeker vanuit zo'n hoek. Ik denk ook dat de scheefheid van de horens iets wordt versterkt doordat de neus meer van voren af gezien is terwijl het (voor ons) rechteroog en kaak eronder meer van opzij is getekend. Het oog iets verplaatsen zou miss al de scheefheid in het hoofd kunnen verhelpen, maar de horens blijven teveel van opzij gezien met name de bovenste.
Als ik zo de plaatsing van het hoofd zie op de nek en de oren erbij lijkt het net alsof het paard of gigantisch lange oren heeft, of het hoofd zit te laag en de oren komen uit de nek. De kromming van de nek zou iets eerder moeten beginnen en de oren zouden lager moeten staan. De (voor ons) linkervoorhoef lijkt iets gedraaid.
Ik vind die blauwe accenten wel echt gaaf zo, ga je dat ook nog terug laten komen in de manen of blijven die grijzig? Ben zeer benieuwd ook hoe de ondergrond/achtergrond uiteindelijk wordt :D

Dankje voor je reactie! Zal kijken of het verbetert als ik het oog verplaats, meer ga ik er echter echt niet aan doen gezien ik het paard al een paar maanden geleden af had (behalve die 2 hoeven dan :')) en bang ben om het verder te verpesten. Ik neem natuurlijk wel alle kritiek mee in volgende tekeningen :)

Oortje had ik al korter gemaakt, maar denk dat ik die beter helemaal onder de manen kan laten verdwijnen? De gedraaide hoef komt mede doordat er een stukje wegvalt omdat dat dezelfde kleur heeft als de achtergrond rots.

De manen blijven wit, zoals in een eerdere reactie van mij, het paard der kleur etc is verzonnen door iemand anders en daar moet ik me aan houden sinds het een character/OC/HARPG paard is en dat niet zomaar verandert opeens :P

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:09

Ik vind hem echt super vet! Het enige minpuntje vind ik de hoeven. Moet je niet nog twee? Sorry als het zo bedoelt is, maar het lijkt nu alsof je die andere twee bent vergeten. :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:38

Je zou ook eerst even de laag/lagen kunnen kopiëren en even wat knippen/plakken om te kijken of het überhaupt werkt, dan is niet meteen je hele tekening verpest :P
Ik denk inderdaad dat je het oor beter gewoon weg kunt laten :j

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:25

Wow, dit is niet meer normaal! :9 :D

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 16:46

Hippepony schreef:
Ik vind hem echt super vet! Het enige minpuntje vind ik de hoeven. Moet je niet nog twee? Sorry als het zo bedoelt is, maar het lijkt nu alsof je die andere twee bent vergeten. :o

Als je even mijn reacties terugleest kun je lezen dat die 2 hoeven inderdaad nog niet af zijn :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 17:12

Oortje is afgehakt en oog geopereerd :')
Ik weet niet of het resultaat van het oog nu beter is of niet, oor weg staat wel beter.
Afbeelding

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:24

1e oog vond ik beter! :))

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:59

oog moet meer "uitpuilen" verder prachtig gedaan !

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:19

EmmaVZ schreef:
Hippepony schreef:

Als je even mijn reacties terugleest kun je lezen dat die 2 hoeven inderdaad nog niet af zijn :)

:oo had ik dan waarschijnlijk overheen gelezen, sorry ! Dan kijk ik nog even mee :)