Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ekeif96 schreef:Waauw, prachtig zeg!
Wat mij opvalt is dat het rechter achterbeen er een beetje raar uit ziet.
Ook vind ik de hoeven linksvoor en rechtsachter minder mooi dan de andere (minder textuur?)
Maar laat voorop staan dat ik het je niet na doe

kinel schreef:Gaaf. Zou ik zo als tattoo willen. Maar vind alleen tweede hoorn zonde.
Fiffill schreef:Leuk werk, jammer dat de afbeeldingen zo klein zijn dat maakt sommige dingen wat lastig te zien!
Gave donkere achtergrond heb je zo. Het eerste wat mij opvalt is dat de horens scheef staan tov het hoofd. Je zou ze meer van voren moeten zien, nu zien we ze teveel van opzij. Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen want je ziet het niet zo goed met die kleine plaatjes, maar je hebt wel al een mooie glans over de vacht liggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Fiffill schreef:Ah kijk, zo zien we het al een stuk beter
Inderdaad zonde van de horens, want het is wel iets wat direct opvalt. Maar het kan lastig zijn om die precies goed erop te krijgen, zeker vanuit zo'n hoek. Ik denk ook dat de scheefheid van de horens iets wordt versterkt doordat de neus meer van voren af gezien is terwijl het (voor ons) rechteroog en kaak eronder meer van opzij is getekend. Het oog iets verplaatsen zou miss al de scheefheid in het hoofd kunnen verhelpen, maar de horens blijven teveel van opzij gezien met name de bovenste.
Als ik zo de plaatsing van het hoofd zie op de nek en de oren erbij lijkt het net alsof het paard of gigantisch lange oren heeft, of het hoofd zit te laag en de oren komen uit de nek. De kromming van de nek zou iets eerder moeten beginnen en de oren zouden lager moeten staan. De (voor ons) linkervoorhoef lijkt iets gedraaid.
Ik vind die blauwe accenten wel echt gaaf zo, ga je dat ook nog terug laten komen in de manen of blijven die grijzig? Ben zeer benieuwd ook hoe de ondergrond/achtergrond uiteindelijk wordt
) en bang ben om het verder te verpesten. Ik neem natuurlijk wel alle kritiek mee in volgende tekeningen

EmmaVZ schreef:Hippepony schreef:Ik vind hem echt super vet! Het enige minpuntje vind ik de hoeven. Moet je niet nog twee? Sorry als het zo bedoelt is, maar het lijkt nu alsof je die andere twee bent vergeten.
Als je even mijn reacties terugleest kun je lezen dat die 2 hoeven inderdaad nog niet af zijn
had ik dan waarschijnlijk overheen gelezen, sorry ! Dan kijk ik nog even mee