getekend paard op de computer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 15:02

Vivian__ schreef:
T spijt me.. Maar ik vind dit lijken op het werk van een kind... Ik kan er niks anders van maken.
Als je de computertekeningen beter afwerkt, maar wel die stijl houd zou het een stuk mooier zijn denk ik.

bedankt voor de typ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:03

_Eastwood schreef:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze zijn gecolourpickt van foto's..

Dat denk ik dus ook. Dat TS dan een grafische opleiding doet zegt niks.

Denk ook dat het colourpick is of een filter eroverheen wat het aantal kleuren terugbrengt en op die manier deze vlakken krijgt.

De tekeningen met de hand zijn leuk, maar zoals gezegd inderdaad niks 'eigen' erin..

De blend is ook mooi, maar om heel eerlijk te zijn zie ik daar ook weinig speciaals of creatiefs in, maar als je het zelf leuk vindt is het goed genoeg toch? :)

Probeer (als je open staat voor tips) je blends ook veel meer 'eigen' te maken. Een eigen stijl, iets leuks ermee te doen. Dit zijn leuke basissen, maar er kan zó veel meer mee :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 15:05

chelle_dora schreef:
_Eastwood schreef:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze zijn gecolourpickt van foto's..

Dat denk ik dus ook. Dat TS dan een grafische opleiding doet zegt niks.

Denk ook dat het colourpick is of een filter eroverheen wat het aantal kleuren terugbrengt en op die manier deze vlakken krijgt.

De tekeningen met de hand zijn leuk, maar zoals gezegd inderdaad niks 'eigen' erin..

De blend is ook mooi, maar om heel eerlijk te zijn zie ik daar ook weinig speciaals of creatiefs in, maar als je het zelf leuk vindt is het goed genoeg toch? :)

Probeer (als je open staat voor tips) je blends ook veel meer 'eigen' te maken. Een eigen stijl, iets leuks ermee te doen. Dit zijn leuke basissen, maar er kan zó veel meer mee :)

oefenen baart kunst en ik sta best open voor de tips

maar colourpick ik weet niet eens wat dat is en filter overheen gooien nop dan krijg ik dat zo niet voorelkaar

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:07

alltimapanda schreef:
ik teken tattoo's niet over maar wel na mensen komen met hun voorbeeld en willen dan net andere dingen er in of andere lijntjes :p haha maar ik ben wel creatief kijk dit

[ Afbeelding ]

eerlijk gezegt vind ik het zelf nog al simplel....

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 15:08

iik kan denk ik beter armbandjes blijven knopen XD ahah

Afbeelding deze bandjes heb ik allemaal zelf geknoopt (old picture )

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 18:40

ik vind je tekening wel mooi hoor maar, probeer is wat overgangen te krijgen. Met welk programma heb je gewerkt? de manen zijn bij beide tekeningen wel krasserig probeer verschillende diktes te gebruiken.
je tattoo's vind ik wel heel erg mooi maar probeer je eigen stijl te ontwikkelen schets er een keer lekker op los zonder ergens aan te denken!
succes :D
je armbandjes vind ik echt super mooi. Succes verder met je opleiding

p.s. colorpicken is een kleur van de afbeelding "kopiëren" en voor je eigen tekening gebruiken

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 20:45

Henrike5 schreef:
ik vind je tekening wel mooi hoor maar, probeer is wat overgangen te krijgen. Met welk programma heb je gewerkt? de manen zijn bij beide tekeningen wel krasserig probeer verschillende diktes te gebruiken.
je tattoo's vind ik wel heel erg mooi maar probeer je eigen stijl te ontwikkelen schets er een keer lekker op los zonder ergens aan te denken!
succes :D
je armbandjes vind ik echt super mooi. Succes verder met je opleiding

p.s. colorpicken is een kleur van de afbeelding "kopiëren" en voor je eigen tekening gebruiken

dankje :) :)