[VER] Vergeten Toekomst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 15:39

Nog maar een upje :D

Citaat:
4
Opgelucht dat de aandacht even niet op mij gevestigd was strompelde ik naar een leeg stapelbed in de hoek. Het bed was onopgemaakt en een dun laagje stof vertelde me dat hij al een tijdje buiten gebruik was. Maar dat maakte me niks uit, ik was blij dat ik mijn vermoeide voeten rust kon geven en plofte neer op matras. Mijn vingers gleden over de zachte hoes erom heen terwijl ik mijn andere hand door mijn haar haalde. Enkele mensen keken me wantrouwig aan. ‘Welkom!’ Zei een meisje aan de kant, maar niet tegen mij. Vol bewondering keek ze de jongen aan. Zijn bruine ogen keken nieuwsgierig rond, bleven hangen bij mij. Ik staarde hem aan net zoals hij mij aan staarde. De wereld om me heen leek te vervagen en ik zag alleen nog zijn ogen. Voor enkele seconden was ik terug in het bos en het enige wat ik ervoor hoefde te doen was hem aan kijken. Mijn hart ging te keer in mijn borstkas, maar het voelde niet goed. En Cam dan? Vroeg ik mezelf. Snel wende ik mijn blik af, mijn wangen gloeiden en ik wist dat ze het konden zien. Nu staarden de mensen in de kamer niet alleen naar hem, maar ook naar mij. Nonchalant stapte hij mij kant op, sprong en landde naast mij op het bed. Alsjeblieft ga weg. Schreeuwde een stem in mijn hoofd, maar mijn lichaam wou het tegenovergestelde. ‘Ben je nieuw?’ Vroeg hij terwijl zich naar me om draaide en zich gemakkelijk maakte met zijn rug tegen een van de spijlen van het stapelbed. ‘Ja, zo zou je het kunnen noemen.’ Knikte ik. Waarom kun je nou niet gewoon ja zeggen? Tot mijn verbazing stak hij zijn hand naar me uit. Dankbaar maar ook twijfelend legde ik mijn hand in de zijne en schudde hem. Zijn vingers sloten zich stevig om de mijne, even voelde ik me geëlectrocuteerd. Ik vroeg me af of ik nu mijn naam moest noemen, zoals ik altijd deed als ik iemand een hand gaf. Voor ik een echte keuze kon maken rolde het al over mijn lippen. ‘Evanee.’ Fluisterde ik zacht en ik baalde al van mij keuze voor ik het woord ook maar goed en wel uitgesproken had. Een glimp van verbazing gleed over zijn gezicht, verder liet hij niets merken. ‘Desh.’ Knikte hij terwijl hij mijn hand los liet. Dit was de eerste kennismaking die voor mijn gevoel enig sinds normaal verliep sinds mijn komst. ‘Dat bed boven je hoofd, is die nog vrij?’ Vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders op, wat hij blijkbaar als antwoord zag. Soepeltjes sprong hij op het bovenste bed. Stof deeltjes tuimelden naar beneden, prikten in mijn ogen. In mijn ooghoek zag de rest van de kamer me aanstaren. C990 zat met haar mond half open naar me te kijken. Geen idee waarom. Mijn vingers vouwden zich samen achter mijn hoofd terwijl ik me op het matras liet zakken. Ik voelde me uitgeput, al was het nog niet laat, maar ik durfde mijn ogen nog niet te sluiten. Bang voor wat ik zou zien als ik ze weer zou openen. Met handen onder mijn hoofd en mijn ogen half dicht bestudeerde ik de vering van het bed boven me. Ik probeerde de ogen om me heen te nergeren, maar het ging met niet goed af. Binnen in me vlamde angst, een klein vlammetje dat ik maar niet uit kreeg.

‘Ze is er van door!’ Schreeuwde de man. Zijn witte jas gaf bijna licht in het zwakke avondlicht. ‘Ik weet het.’ Antwoordde een andere stem, boos. ‘Ze was een van de meest geschikte deelnemers, besef je dat wel?’ Vroeg de man zacht, zijn stem klonk dreigend. Als warme lucht voor een onweersbui. ‘Doe niet alsof ik achterlijk ben, tuurlijk besef ik dat!’ Schreeuwde hij boos terug. In de verte klonken voetstappen. ‘Zorg dat ze terug komt voor ze voor problemen zorgt.’ Fluisterde de man. ‘Ze kan nooit ver weg zijn, ze komt nergens binnen.’ Knikte hij als antwoord. De nacht deed zijn intrede en de lucht koelde langzaam af. Een koel briesje blies over hun armen terwijl ze het donker instapten.

Geschrokken schoot ik omhoog toen er een hand op mijn arm gelegd werd. ‘Eef, word wakker!’ Fluisterde een stem zacht. Het duurde even voor ik me realiseerde waar ik was. Het was zo donker in de kamer dat de persoon voor me enkel een zwart silhouette was. ‘Laat me los!’ Siste ik. Hij reageerde gelijk. ‘Desh?’ Vroeg ik zacht toen ik zijn stem herkende. Hij reageerde niet, maar ik wist dat hij het was. ‘Wat is er?’ Fluisterde ik bijna onhoorbaar terwijl ik rechtop ging zitten. Ik was in slaap gevallen met mijn schoenen nog aan, besefte ik. ‘Kom.’ Fluisterde zijn stem dichtbij mijn oor. Zijn warme adem streelde mijn huid, liet al mijn zintuigen weer tot leven komen. Hij rook zelfs naar het bos. Of misschien verbeeldde ik me dat alleen maar. ‘Waarom?’ Fluisterde ik zacht. ‘Dat vertel ik je zo, maar eerst moeten we hier weg.’ Zei hij zacht. Ik voelde mijn hart sneller kloppen bij elk woord dat hij zei. Koppig bleef ik zitten. ‘Ik heb niet alle tijd Eef, alsjeblieft vertrouw me.’ De maan gaf de kamer een somber grijs tintje, zoog alle kleuren op. ‘Noem me geen Eef. Hoe weet ik of ik je kan vertrouwen?’ Snauwde ik, mijn stem sneed door de lucht, die in inmiddels al wat koeler geworden was. Ik hoorde hem zacht zuchten. ‘Dat weet je niet, ik geef je mijn woord, meer kan ik niet doen.’ Langzaam stond ik op, wetend dat ik de strijd tegen mezelf en mijn nieuwsgierigheid toch niet zo winnen. Hij pakte mijn onderarm losjes vast en begeleidde me door het donker. Met moeite weerstond ik de neiging om me weer los te trekken, diep van binnen smachtte mijn lichaam naar zijn aanraking. We slopen langs de rijen bedden en tot mijn verbazing leek iedereen te slapen. Koud metaal brandde tegen mijn huid. Mijn vingers zochten naar het amulet in mijn zak, omdat het mijn enige hoop was. Als er een heen weg was met dat ding, was er vast ook een weg terug. Hij drukte zijn handpalm tegen het vlak naast de deur en mompelde wat woorden. De deur ging open en sloot gelijk weer toen we de kamer uit stapten.

De gang leek in het donker wel eindeloos en ik voelde me nog kleiner als normaal. Desh liep een halve meter voor me, hij had mijn arm los gelaten. In mijn hoofd telde ik de deuren die we passeerden, maar al snel raakte ik de tel kwijt. ‘Hoe vind je ooit de weg terug?’ Vroeg ik zacht. Hij haalde zijn schouders op. ‘Dit is niet de eerste keer dat ik hier loop.’ Was zijn antwoord. ‘Hier in.’ Fluisterde hij zacht terwijl hij bleef staan voor een deur van metaal. ‘Wat ben je nou van plan?’ Zeurde ik. Het klonk stom, maar ik moest het weten voor ik straks niet meer terug kon. Let op je woorden. Hoorde ik de man nog zo zeggen. Tot nu toe was ik nog niet echt succesvol. Zenuwen gierden door mijn lijf. ‘Dat kan ik nog niet zeggen.’ Zei hij. ‘Vertrouw me.’ Fluisterde hij in mijn oor. Zijn bruine ogen keken me aan en als ik niet had leren zwemmen was ik zeker weten verzopen. Zuchtend en vol twijfels liep ik achter hem aan. De zware deur viel achter ons in het slot. We stonden niet in een kamer, zoals ik verwacht had, maar middenin een brede gang. Anders als de gang waar ik net stond, leek dit meer uit mijn tijd. Aan het plafond zag ik nog restanten van oude tl-lampen, de muren ruwer geverfd en aan beide zijdes waren ramen. Gewone ramen, van glas. Het deed me denken aan mijn school, alleen dan wat strakker. ‘Is dit het oudere gedeelte van het gebouw?’ Vroeg ik, nieuwsgierig als ik was. ‘Hoe zie je dat?’ Vroeg hij glimlachend. ‘Ik herken het.’ Fluisterde mijn stem zacht. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, duidelijker kon ik het niet maken. Let op je woorden. Maar hij knikte alleen maar begrijpend. ‘Ik ook.’ Zei hij heel zacht. Zo zacht dat ik twijfelde of ik het wel goed verstaan had. Hij liet zijn sterke hand langs de muur glijden tot die bleef hangen bij een lichtknop. De tl lampen gingen knipperend aan. Ze gaven maar een zwak licht af, maar genoeg voor ons. Ze hulden de gang in een grimmige sfeer. Aan beide kanten waren kleine kamertjes, maar het wat er te donker om goed naar binnen kunnen te kijken. Ik voelde me opgesloten en verwachtte dat er elk moment iemand uit een van de ruimtes naar buiten kon springen. Zo goed mogelijk deed ik mijn best om niet te veel te stampen, maar onze voetstappen klonken beangstigend hard door de gang. Desh zag me sluipen en keek me zacht grinnikend aan. ‘Doe maar rustig, er is hier nooit iemand.’ Zijn woorden galmden door de gang, die maar geen eind leek te hebben en ineens voelde ik me enorm kwetsbaar. Als er iets met me zou gebeuren zou niets of niemand me ooit zoeken. Je ouders zullen niet meer op je wachten. Klonk de stem in mijn hoofd. Tuurlijk zullen ze op me wachten! Dacht ik terwijl ik tranen voelde opwellen in mijn ooghoeken. Snel knipperde ik ze weg. Geen denken aan dat ik hier zou staan huilen waar hij bij was. Hij keek me vragend aan en ik vroeg me af hij misschien een vraag gesteld had. ‘Sorry, wat zei je?’ Stamelde ik terwijl ik zijn ogen ontweek. Ik maakte vast geen goeie indruk. Gelukkig maar.

Brittneyx

Re: [VER] Vergeten Toekomst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:45

mooi verhaal weer!
in het vorige upje stond er ergens C9920 en soms C990

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:48

Nice!
Ik denk dat ik Desh wel mag XD

sanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 19:27

hannah, ik houd je niet meer bij!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 12:01

Haha dankjullie! :o
Brittneyx schreef:
mooi verhaal weer!
in het vorige upje stond er ergens C9920 en soms C990

Het is C990 maar ik maak graag typfouten :o

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 19:28

Upje!
Citaat:
‘Je bent er niet helemaal bij hè?’ Fluisterde hij glimlachend. Eigenlijk kon ik niets anders als toegeven. Ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd. Hij keek naar me alsof hij nog nooit eerder een mens had gezien. Ik voelde me ongemakkelijk onder zijn ogen en keek hem geërgerd aan. ‘Kun je het zien?’ Vroeg ik kort af. Grijnzend schudde hij zijn hoofd. Zuchtend liep ik verder. De ruimtes links en rechts van me leken leeg maar ik kon het niet goed zien. Voorzichtig raakte ik mijn vingertoppen het glas van een van de ramen aan. Het voelde koud aan, zoals glas meestal deed. Desh keek me even verbaasd aan maar zei niets. We liepen verder, zwijgend, tot hij bleef staan voor een witte muur. Hij legde zijn hand er tegen aan, zoals ik hem al eerder had zien doen en fluisterde een reeks woorden. Ik stond zo dichtbij dat ik alles kon horen maar ik begreep er niks van. Zo goed mogelijk probeerde ik het in me op te slaan, al was ik de helft al weer vergeten. ‘Achteruit.’ Beval hij. Sprakeloos deed ik wat hij zei terwijl ik een deur zag verschijnen in de witte wand voor mijn neus. ‘Hoe?’ Stamelde ik verbijsterd. Glimlachend liep hij door de deuropening maar hij antwoorde niet. Ik keek nog een keer achterom en stapte toen achter hem aan. Geschrokken tuimelde ik voor over toen er achter deze deur geen gang maar een trap bleek te zitten. Mijn voet gleed weg waardoor ik nog verder naar voren dreeg te vallen. Maar net voor ik de grond raakte greep een sterke hand mijn bovenarm vast en trok me overeind. Ik hapte naar adem van schrik en keek omhoog, maar het was te donker om iets te kunnen zien. ‘Je had me wel even mogen waarschuwen!’ Snauwde ik, maar eigenlijk moest ik blij zijn dat hij me gevangen had. ‘Dankje.’ Plakte ik er zacht achteraan. Hoe kon hij me vangen terwijl ik mezelf niet eens kon zien? De trap leidde ons naar beneden en terwijl we steeds dieper onder de grond kwamen voelde ik mijn angst weer aanwakkeren. Wie zegt eigenlijk dat je hem kunt vertrouwen? Als je me een paar dagen geleden had verteld dat ik een kelder in ging met een jongen die ik niet kende, had ik je zeker weten voor gek verklaard. En terecht. Maar alles was hier zo onwerkelijk, dat mijn verstand ergens ver weg gekropen leek. ‘Waar breng je mee heen?’ Vroeg ik, mijn stem trilde. Geen antwoord. ‘We zijn er bijna.’ Zei hij. ‘Dat was niet mijn vraag.’ Reageerde ik boos. ‘Weet ik. Pas op het loopt hier weer omhoog.’ Waarschuwde hij me. Hij had gelijk, de treden liepen langzaam weer omhoog. Mijn kuiten deden pijn bij elke trede, ik was niet gewend aan traplopen en mijn spieren waren uitgeput. Niet alleen mijn spieren, mijn hele lichaam. Ineens stond hij stil, waardoor ik tegen hem aanbotste. Ik stak mijn hand vooruit en raakte iets hards. Een wand of deur. Mijn vingers zochten naar een deurknop en vonden hem. Het metaal voelde apart aan onder mijn huid. Ik rukte eraan, draaide, maar hij gaf niet mee. ‘Ik krijg hem niet los.’ Concludeerde ik. ‘Er zit een code op.’ Antwoorde hij en mompelde een aantal woorden. Krakend ging de deur open. Koude lucht kwam me tegemoet, mijn ogen moesten even wennen aan het zwakke licht dat in mijn gezicht scheen. We stonden buiten. Het was bijna volle maan en de lucht was helder. Duizenden sterren sierden de lucht. We stonden aan de achterkant van het gebouw en voor ons lag een klein bosmeertje dat me deed denken aan thuis. Langs de rand stonden planten die licht leken te geven. Het stilstaande water weerkaatste de lucht als een spiegel, het leek rechtstreeks uit een sprookje te komen. Adembenemend. ‘Dit.. Dit is prachtig.’ Stamelde ik zacht. ‘Ja.’ Fluisterde hij zacht. Ik draaide me naar hem om. Zijn prachtige bruine ogen waren bijna zwart ik het donker. Hij leek kwetsbaarder zonder mensen die afstand van hem namen, met enkel het zwakke licht van de maan. ‘Waarom hebben alle mensen hier zo’n respect voor je?’ Vroeg ik zacht. Hij wendde zijn blik af. ‘Dingen uit het verleden.’ Fluisterde hij. Er waren honderden vragen die ik hem wou stellen, maar dit was niet het moment. Ik waande me veilig hier, maar dat was ik niet. ‘Je komt hier niet vandaan of wel?’ Vroeg hij me zacht. Op mijn hoede keek ik hem aan. ‘Hoezo?’ Antwoorde ik, geschrokken. Starend naar het water aan onze voeten leek hij na te denken over zijn antwoord. ‘Je bent anders.’ Zei hij bijna onhoorbaar en even dacht ik dat ik tranen zag glinsteren in zijn ooghoeken. ‘Maar dat is niet waarvoor je hier bent.’ Praatte hij er snel over heen. Hij vouwde zijn handen samen en bracht ze naar zijn mond. Zijn schelle gefluit sneed door de nacht. Het was enkele minuten stil, toen zag ik iets bewegen in de bosjes links van me. Geschrokken deinsde ik achteruit. ‘Doe rustig, ze doen je niets.’ Zei Desh zacht terwijl hij humorloos naar me glimlachte.

‘Zo en jij bent?’ Een blondharige jongen keek me uitdagend aan. Ik stak mijn hand naar hem uit. ‘Evanee.’ Zei ik, omdat ik niet wist wat ik anders moest zeggen. Hij keek me even met grote ogen aan en maar gaf me geen hand. Fronzend liet ik hem weer zakken. In mijn ooghoek zag ik Desh hem waarschuwend aan kijken. De jongen zuchtte maar glimlachte toen naar me. ‘Ik vrees dat hij me af maakt als ik je geen welkom heet. Welkom!’ Zei hij grinnikend terwijl hij Desh plagend aan keek. Desh keek hem vuil aan maar zei niks. ‘Dat is heel vriendelijk, dankje.’ Mijn stem klonk nog sarcastischer dan de bedoeling was. ‘Kun jij me dan misschien vertellen waarom ik hier ben?’ De lucht voelde nog steeds warm aan. ‘Nee nog niet, sorry.’ Antwoorde hij. In de verte zag ik iets bewegen. Er kwamen mensen aan lopen. ‘Wie zijn dat?’ Vroeg ik. Desh vloekte binnenmonds en pakte mijn pols vast. ‘Wegwezen!’ Hij trok me mee door het droge gras. Mijn hart ging te keer in mijn keel, door zijn aanraking en de inspanning waar ik niet aan gewend was. Het veld bestond uit hoge grasplanten, kleine bosjes, bulten en ik moest bij elke stap die ik deed oppassen dat ik niet viel. Desh rende sneller dan me lief was en de jongen had al zeker vier meter voorsprong op ons. Ik voelde dat Desh eigenlijk ook harder kon, maar dat zou ik absoluut niet bij houden. Adrenaline gierde door mijn aderen. Net op tijd ontweek ik een afgebroken tak, waarbij ik net niet viel. Hij zag het en liet zijn vingers afglijden naar beneden, voorzichtig greep hij mijn hand vast. Ik keek over mijn schouder, ze stonden aan het begin van het meer. ‘We moeten harder.’ Hijgde ik en hij reageerde gelijk. Mijn longen snakten naar zuurstof terwijl ik mijn best deed om net zo snel te lopen als hij. Ik vergrootte mijn passen en deed mijn best om alle takken in het gras te ontwijken. Misschien hadden mijn ouders toch wel gelijk toen ze zeiden dat ik aan sport moest doen. Waarom moest ik toch ook altijd zo eigenwijs zijn? Mijn keel deed pijn van het rennen, maar stoppen was geen optie. De blonde jongen keek achterom en riep dat we door moesten lopen. ‘Nog een klein stukje vol houden!’ Riep Desh, die me hoorde hijgen.

*\o/*

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:17

Moooii :P

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:07

Oeh oeh! Je schrijft echt heel leuk! Ben je van plan er nu of later wat mee te gaan doen?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 13:54

Bedankt allebei!
prugelpiet schreef:
Oeh oeh! Je schrijft echt heel leuk! Ben je van plan er nu of later wat mee te gaan doen?

Ik weet niet, misschien wel. Maar dat zien we wel weer als ie af is, misschien herschrijf ik hem dan en doe ik een poging. :D

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 14:10

Citaat:
‘Je bent er niet helemaal bij hè?’ Fluisterde hij glimlachend. Eigenlijk kon ik niets anders als toegeven. Ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd. Hij keek naar me alsof hij nog nooit eerder een mens had gezien. Ik voelde me ongemakkelijk onder zijn ogen en keek hem geërgerd aan. ‘Kun je het zien?’ Vroeg ik kort af. Grijnzend schudde hij zijn hoofd. Zuchtend liep ik verder. De ruimtes links en rechts van me leken leeg maar ik kon het niet goed zien. Voorzichtig raakte ik [met] mijn vingertoppen het glas van een van de ramen aan.

Laatste zin: mist het woord "met".

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 14:11

Klopt, dankjewel! :D

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 18:24

Ik vind het een leuk verhaal!

Alleen me = mij
Wou is geen nederlands woord en wouden is iets anders dan jij bedoeld,
Het is namelijk wilde en wilden :)

En misschien voor je, je verhaal plaatst even je verhaal nakijken, want er zitten nogal wat type/spelfouten in ;)

Verder vergeet niet in welke tijd je schrijft, in de ene zin schrijf je alsof het verleden tijd is en in de volgende is het in het heden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, blijf vooral schrijven +:)+

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 18:28

IzAw schreef:

Alleen me = mij

En misschien voor je, je verhaal plaatst even je verhaal nakijken, want er zitten nogal wat type/spelfouten in ;)

Verder vergeet niet in welke tijd je schrijft, in de ene zin schrijf je alsof het verleden tijd is en in de volgende is het in het heden.

Dankjewel! Ik zal er aan proberen te denken. :j
Als er hier mensen zijn die af en toe willen controleren voor ik het plaats, heel graag :j

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:08

oeh wanneer komt er nog een upje? :D

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:39

hannah41 schreef:
IzAw schreef:

Alleen me = mij

Dankjewel! Ik zal er aan proberen te denken. :j
Als er hier mensen zijn die af en toe willen controleren voor ik het plaats, heel graag :j

Je mag mij jje ujes wel pben. Dan controleer/verbeter ik ze voor je :)

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:48

Super Han!!!!!!!!!!!!!!!!11

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 14:27

Dankje Tali!
Heel fijn, dankjewel IzAw :D

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:01

Wat een super verhaal! Heb je vorige verhaal met veel plezier gevolgd! :D
Leuk onderwerp! Zoals vorige keer wat spelfoutjes maar doordat ik zo in het verhaal zat stoort het niet
Zelfde als vorig verhaal als je ze gecontroleerd wil ben k dr voor je !

BlueSun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:32

Upje? *D

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 21:33

IzAw schreef:
Upje? *D

Nee. Maar ik heb niet stil gezeten, iets van 2000 woorden getypt (wel dit verhaal, maar sluit niet aan op de vorige upjes) :D

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:34

Jaaaaa en het is echt goooooed (sorry moest effe :D :+ )

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 21:35

xDaphnexx schreef:

Ga anderen nieuwsgierig maken :') :Y)

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 22:00

hannah41 schreef:
xDaphnexx schreef:

Ga anderen nieuwsgierig maken :') :Y)

Dooooe io toch al *\o/* }> :+

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:57

Ik ben het met Daphen eens!

We want more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:26

Pom, pom, pom >;)

:+ ;)