Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

loveshadow schreef:Knap hoor! Vooral die van Unique lijkt me niet makkelijk omdat de foto van zo dichtbij is genomen dat 'ie een beetje een fish-eye effect heeft gekregen. En hihi, ik herken je tekeningen ook altijd gelijk, dus je hebt zeker wel een eigen stijl! Kan mijn vinger er niet precies op leggen maar ik herken het vaak aan de manier waarop je stukjes glanzende vacht tekent.
cp112 schreef:Erg gaaf gedaan.
Alleen vind ik het paard wel heel erg angstig kijken, of was dit op de foto ook zo?
_Bitje_ schreef:Dankjulliewel allemaal! Blijft super om die reacties te lezen, motiveert echt!![]()
love_Soraya schreef:Ziet er al heel mooi uit, erg moeilijk lijkt me dat om van een niet al te duidelijke foto na te tekenen?!
Ja zeker wel, vooral met schetsen, omdat je gewoon niet precies weet waar je de lijnen neer moet zetten..
Hele klus dus! Puur op gevoel straks ook details toebrengen, ach je leert er in ieder geval veel van!
Wel echt een uitdaging!L0veMyHorse schreef:Wow, hoeveel vraag je zo voor een tekening?
Al vanaf 25,- euroIk pb je even! Ook heb ik toevallig net een facebook actie lopen,
dan kun je kans maken op een gratis a2/a3 tekening naar keuze!![]()
Voor meer geïnteresseerden, hieronder de link, staat wel bij hoe en wat!![]()
https://www.facebook.com/LMK.Dutch.Arts ... =1&theater
. Ik ga deze ook weer volgen! Super knap hoe je uit de foto's zo'n tekening kan maken. 
Dankjewel!