Prachtig gedaan!! Ik zou zelf alleen voor een ontspiegeld glas in de lijst kiezen dan komt je werk echt veel beter tot uiting gok ik zo. Ik krijg helemaal weer zin om te gaan tekenen. Misschien mijn pastel en potloden eens afstoffen.
sharon_quiz
Geplaatst: 12-02-14 11:17
Knoesje schreef:
Haha, Sharon, ik bedoel met laatste portret: het laatste wat ik getekend heb, ben al weer met nieuw werk bezig, hoor, stop er nog lang niet mee.
Ooh haha, dat had ik anders geinterpreteerd. Gelukkig stop je er niet mee!
Ik vind het een prachtige tekening. Ik vind zelf de ogen van een dier altijd het belangrijkst (geleert nadat ik een tekening heb laten maken van mijn hond) omdat de ogen en de blik toch het eerste zijn waar je naar kijkt. En dat ziet er ook super mooi uit in deze tekening
Wauw dit is echt heel mooi! Bij toen ik je foto bij uitgelicht zag dacht ik heel even dat het een echte foto was, tot ik hem in je topic opende, maar echt onwijs mooi!!
Jessix
Geplaatst: 12-02-14 19:32
Mooi zeg!
sjimmiepony
Geplaatst: 12-02-14 21:11
Ik hou persoonlijk niet zo van dit soort paarden kunstwerkjes, van mij mag het allemaal wat abstracter, maar dat is natuurlijk puur smaak. Wel vind ik dat het er netjes uit ziet hoor!