ik reageer meestal niet maar deze wil ik wel in reageren. Wat een prachtige tekening en dat van een vrij onduidelijke referentie foto! Die sfeer die er van begin af aan al in zit....
Oh dan hoef ik ze niet na te tellen. Als het volgend jaar toch niet meer klopt Maar weer wat geleerd! Thanks!
Ayasha vind je? Ik vind het onduidelijke wel meevallen. De belangrijkste punten staan erop. Oogjes en neusje. De rest kun je zelf invullen. Vind het zo jammer dat tegenwoordig iedereen haarscherpe foto's op formaat poster wil. Ik maak een printje op A4 en daar teken ik van. Ik kan me nog herinneren dat ik opdrachten kreeg 15 jaar geleden. Kwamen ze met pasfoto's aan van hondjes die waren overleden. Of ik dat zo groot mogelijk kon tekenen..... Wel ja hoor, waarom ook niet
Maar goed das een ander onderwerp. Dank je wel iig! vind zulke reacties natuurlijk wel heel erg leuk
Dank jullie wel! Lang genoeg oefenen en dan komen die achtergronden ook vanzelf. Ik haal mijn inspiratie ook veel uit achtergronden van andere kunstenaars. Die blijven in mijn hoofd spoken. Ook gewoon uit de natuur. Zo zit ik nu toch echt te denken aan een mooie avondlucht.... Weet alleen nog niet welk paard ik ervoor zet....