Op de voorbeeldfoto zie je schaduw op het voorhoofd en de oren, terwijl de neus dan meer in de zon zit. Als je dat er in steekt, gaat je tekening nog meer leven, denk ik
En dat dan dus in de manen? (bij het hoofd heb ik dit wel gedaan: De ene kant van het hoofd is donkerder met meer blauw, de andere kant lichter, met meer oranje.)
Maandag heb ik er weer aan verder gewerkt maar ik had nog geen foto gemaakt.. Dus bij deze. Ik ga er nog even naar kijken en een achtergrond verzinnen, dan is hij denk ik wel ongeveer af...
ps: ik zou de oren nog wat meer 'uitwerken' want die lijken minder gedetaileerd dan het hoofd (ik doe het je niet na hoor hahah)
_roodvos_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-14 19:56
Oh,e n Sanne heeft me heel erg geholpen, wel zo aardig om erbij te zeggen. o.a. dat was Sanne's idee.
ik zal wat aan de oren doen, dankjewel!
Kitty, Dankjeweeeeel
Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 12-02-14 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt
sanne_sanne
Geplaatst: 12-02-14 19:59
_roodvos_ schreef:
Oh,e n Sanne heeft me heel erg geholpen, wel zo aardig om erbij te zeggen. o.a. dat was Sanne's idee.
ik zal wat aan de ogen doen, dankjewel!
Ze zei oren
Jah, das wel zo aardig Hij is in het echt leuker dan op de foto... Maar mooi! Al bedacht waar je hem gaat ophangen?
_roodvos_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-14 20:01
Dat staat er toch Nee, ik weet het, typfout. Ergens aan mijn muur. Alleen nog even bedenken of ik hem ga inlijsten, en zo ja, dan moet ik een lijst in deze maat kopen.