Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vet gaaf!
Vind het echt heel knap!

)
(In de zomer afgeschuurd ivm zomerexceem) Haha, grapje natuurlijk! 
en wat stoer dat je het dan ook gelijk met ons deelt.. Ik geloof dat ik het ook maar eens ga proberen hihi zit ook al lang te denken om het eens te proberen maar als ik jou zo bezig zie lijkt het me wel interessant

Quir schreef:Weet iemand hoe groot je moet tekenen (hoeveel pixels minimaal) om de tekening te kunnen gebruiken om te laten afdrukken?
Quir schreef:joey_lover: Deze is nu 3000 x 2000 pixels, maar om goed af te drukken mag ie nog zeker twee keer zo groot worden? Nu had ik maar gewoon een maat in pixels gepakt, omdat ik geen flauw idee had.
joey_lover schreef:Quir schreef:joey_lover: Deze is nu 3000 x 2000 pixels, maar om goed af te drukken mag ie nog zeker twee keer zo groot worden? Nu had ik maar gewoon een maat in pixels gepakt, omdat ik geen flauw idee had.
Ligt eraan op hoeveel dpi je hem wilt laten afdrukken. Als je hem op 300 dpi laat afdrukken, dan wordt het maximaal ong. 25x17cm. Maar volgens mij is het wel zo dat hoe groter je hem af laat drukken, hoe lager je de dpi kunt zetten omdat je hem dan van verder af gaat bekijken.