[FOTO] Donkere kant.. vervolg op!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 21:03

Tja 'veel' photoshop.. daar kun je denk ik lang of kort over twisten of een boombast klonen op een lichaam meer photoshop is dan bijvoorbeeld een hoofdstel van een paard wegwerken, of hele hekwerken/personen/zadels e.d. Om maar een voorbeeld te noemen :j

Liselot

Re: [FOTO] Donkere kant.. vervolg op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:35

Dat is natuurlijk zo, maar zie tien keer liever foto 1 dan de foto waar alleen je hoofd zichtbaar is en de rest van je lijf boomstronk. Dat gaat mij persoonlijk gewoon te ver :-)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:45

Nouja, ik hou van Photoshop :D Dat weet vast iedereen, haha. Maar ik vind nu dat het er te duidelijk op ligt op een of andere manier. Het is niet subtiel genoeg naar mijn smaak. Maar dat is persoonlijk! Bij foto 1 vind ik het geniaal gedaan.

nikkyily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:47

Wauw, hele mooie foto's!
Vooral nummer 1 en 2 spreken mij erg aan. Echt super! +:)+

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 21:47

Dat snap ik ;) Maar ik denk dat dat ook zeer zeker een kwestie van smaak is.
Om even het 'misverstand' op te helderen, want ik vind dat deze serie wel dégelijk fotografie is en niet alleen maar een 'Photoshop' kunstje waar ik mezelf in een boom verander, want dat is gewoon niet het geval geweest.

Even snel twee making of photo's:

Afbeelding

Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:48

4 vind ik meer een bos gevoel hebben, bij 4a gaat het meer de horror kant op in mijn ogen. Wel vind ik ze allemaal super bewerkt! Ook complimenten naar het model want die zal het wel spannend gevonden hebben + heel koud!

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:57

ik vind het een super gave serie!!
zoiets staat binnenkort ook voor mij op de planning alleen dan als eerste serie(iets meer zichtbaar) en besmeurt met grond ect.

Vind de Photoshop wat eraan is gedaan absoluut niet storend
de foto's zijn zeer interessant om te zien en bij een paar blijf je ook echt even kijken.

Ben mezelf ook op meer vlakken in t fotografie aan t ontdekken en t kan idd lastig zijn om uit je comfort zone te komen, al liggen onze zone's ver uit elkaar.
Ik vind dit gaver om te fotograferen dan de nette sprookjes achtige foto's hahaha(als model en als fotograaf doe namelijk beide ;)

edit=
Lees net dat je hier ook zelf model was,
Super gedaan!!!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 05:05

1, 3 en 5 vind ik goed gelukt loontje, gaaf ook. Zeker iets anders dan normaal. De andere twee vind ik niet zo en dan ook om het photoshoppen, niet omdat ik het teveel vind, wel omdat ik vind dat er nog teveel te verbeteren valt. Het doet niet 'natuurlijk' genoeg aan imo. Maar vind het supergaaf gedaan en knap dat je je zo uit je comfort zone weet en durft te werken, gaaf :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 16:44

Wauw wat een super gave foto's Lione! heel anders dan wat je normaal doet .:)

Even offtopic: kan het niet laten om even te vragen hoe het met je paardjes gaat! Heb je Pinkeltje en Beauty nog steeds?

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 18:29

Bedankt allemaal weer :) Morgen is mijn assesment, heb de foto's uitgeprint op a3, vervolgens individueel op bruin karton geplakt en met boomschors een finishing touch gegeven. Ben super benieuwd naar de reacties morgen op school!

amandananana: Wat grappig dat je Pinkeltje en Beauty herkent, waarvan ken je ze? Heb namelijk al heeeeel lang geen topic meer geplaatst hier op Bokt haha :Y) Maar het gaat goed, Pink is al echt een oude dame ze gaat nu al richting de 30. 's Winters heeft ze moeite met zichzelf op gewicht houden dus nu loopt ze net een paar daagjes met een winterdeken op in de wei en krijgt ze slobber bijgevoerd.
Met Beauty gaat alles goed, alleen doe ik niet zoveel meer met haar dus zat er zo langzaam aan te denken of ze niet beter af is bij een ander plekje. Dit komt omdat ik een andere Shetlander erbij heb, een jong ruintje die ik nog vanalles moet leren, ben dus meer tijd aan hem kwijt.
En als laatst heb ik ook nog een jonge kruising Fries ruin die momenteel doorgereden moet worden waar ik eigenlijk ook de tijd niet voor heb... tis dus nogal druk druk druk met 4 pony's :o

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:12

Ik ken jou van Welsh Island enzo, wij hebben ook heel veel op MSN gezeten haha daarom ken ik ze. Is die kruising Ebony? Want die weet ik dan ook nog wel :P

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 19:16

Ohh wat leuk, lang geleden! :D Haha ja inderdaad Ebony. Ken je hem vast nog van toen-ie veulen was :j
(Anders praten we even verder over pb!)

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:24

woooow wat een gave foto's
eng, maar ook erg interessant

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:22

Ik zag ze op modelzone voorbij komen. Enorm gaaf!! Complimenten