Weer een up date, even zoeken naar de juiste tan kleuren, neus iets verder af, komt nu meer los van de vacht in hals, maar nog niet klaar. de rest van de vacht moet ook nog bijgewerkt worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
heb er geen woorden voor! 
Daisyree schreef:Aangezien ik weet hoe jouw werk eindigt ga ik dit zeker volgen.
Ik snap niet hoe je dit met acryl doet, echt niet.
En vooral NIET in je hoek terug, ben je mal! We hebben veels te lang zonder je schitterende werken moeten doen.
.....Met "gewone" acryl lukt dit werk ook wel maar kostte zoveel meer tijd, nu gebruik ik acryl die wat minder snel droogt, echt een verademing voor me met dit soort werk.Fiffill schreef:Wat een prachtige honden zijn het toch ook! Mooie compositie heb je uitgekozen. De ogen springen er al mooi uit. Hij begint al steeds meer te leven, al mis ik wel kleur. Je maakt erg veel gebruik van standaard 'saaie' kleuren zoals grijs waardoor je ook minder diepte krijgt en ondanks de mooie ogen prikkelt het schilderij je nog niet echt om langer te blijven kijken. Meer gebruik van kleur zou het een stuk levendiger maken. Maar hij is nog niet klaar natuurlijk dus ik wacht rustig af.
. Al ga ik wel met Fiffil mee voor wat betreft de kleur, maar ik denk dat dat wel goed komt!
Fiffill schreef:Misschien als er nog wat meer contrast in zit? Iets dieper rood in de bruinige stukken en iets meer blauw/paars in de grijzige vlakken?