Wauw, zoals altijd! Prachtig! Waar ik dan weer benieuwd naar ben, hoe ben je ooit begonnen? Met grafiet? Pastel meteen?
Super bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben ooit inderdaad met een grijs potlood begonnen. En dan die stap voor stap boekjes
babe schreef:Bedankt voor de leuke reacties! Tekenen is inderdaad mijn fulltime baan [ Afbeelding ]Ik KAN dus mijn droom waarmaken ooit, als ik zo goed ben als jou Ah ik neem er nog eens fotografie bij en hoppa gaan met die banaan Heb jij eigenlijk tekenschool gevolgd oid?Weer super mooi
Natuurlijk kan dat! Gewoon voor gaan! Ik heb geen tekenlessen of een opleiding gevolgd hiervoor.Bedankt beide!
Wow die ogen, je kan gewoon het karakter van het paard zien in jou tekeningen, je weet altijd precies de juiste uitdrukking te krijgen
Ten opzichte van de foto is de tekening al zoveel mooier! Gaaf! Dat lusje voor de sperriem ga je toch wel weg laten hè?
Jeutje AB! Wat ga je weer ontzettend goed! Gaaf dat je de tekening zo kan laten spreken, ondanks dat de foto dit minder doet (wat betreft kleuren)!Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt!
Bedankt allebei!! Leuk om te lezen dat jullie de tekening mooier vinden! En dat lusje kan inderdaad wel weg worden gelaten, goed dat je het zegt!