Ik ben ook benieuwd, haha. Ze past in ieder geval mooi in de compositie, dat is al erg fijn. Ze lijkt ook al een beetje, maar ze moet verder uitgewerkt worden.
KittyDylan
Geplaatst: 21-01-14 12:10
Woow mooi. Hoe doe je die kleuren zo mooi? Bij mij zie je dan alle streepjes. En welke potloden gebruik je? Ik vind het echt kei gaaf
Leuk om de totale opbouw te zien. En leerzaam ook Ik ben heel benieuwd naar je volgende stappen
Leuk en ook herkenbaar trouwens: ik werk ook echt overal op een werk. Niet stukje voor stukje zoals ik sommige mensen hier ook zie doen leuk om te merken dat iedereen er naast een eigen stijl, ook een eigen manier van werken op na houdt!
Leuk om jouw manier van werken eens te zien. Ik heb het idee dat deze manier van werken voor mij logisch is omdat je het geheel in de gaten houdt en dus ook meer tijdens het tekenen "snapt" hoe de onderlinge delen met elkaar samenwerken, dus qua spieropbouw, botplaatsing etc.
Heel gaaf! Ook om te zien hoe je dit opbouwt! Ik teken zelf altijd stukje voor stukje, maar nu lijkt het me toch ook wel een keer leuk om een keer echt met laagjes te proberen te tekenen.
Knoesje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-14 10:57
Ik ben weer een stapje verder. Ik heb het gezicht van het meisje uitgewerkt. Helemaal niet makkelijk. Want ik heb er hard op geploeterd, maar ze lijkt nu minder goed dan eerst. Hoe kan dat nou. We gaan gewoon verder. Gezichten van mensen zijn niet makkelijk...
Leuk om je opbouw te zien! Even afstand nemen nu van het gezicht. Vaak helpt het ook al als je je werk terug ziet op de computer/foto dan 'zie'je in ene wat er niet 'klopt'
Klopt de kaak van het paard wel helemaal? Er zit een beetje een rare hoek in de anatomie, of het lijkt wat groot - kan niet precies zeggen waar het aan lijkt te liggen
Knoesje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-14 15:12
Ik zal jullie alle tussenstappen besparen. Dit is het eindresultaat. Het meisje lijkt sprekend. Gelukt dus. Ik heb de achtergrond nog wat opgevuld met wolkjes blauw pastel.
@Tyrcanol, ik leg er altijd een wit vel over en daar leg ik mijn hand op, dan vlekt het niet.
_Bitje_
Geplaatst: 26-01-14 20:12
Leuk om weer eens wat werk van jou te zien! Het paard spreekt echt, mooi uitgewerkt! Ook het meisje vind ik goed gelukt! Snap dat de opdrachtgeefster er blij mee is