[FOTO] Mijn 2013 in beeld - Nikki de Kerf Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: [FOTO] Mijn 2013 in beeld - Nikki de Kerf Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 07:15

Nikki! Wauw.. ik ontdek gewoon geen foutje, allemaal schitterend! Vind 3 overigens echt super gaaf! doet me denken aan een andere foto van een bekend iemand. Toevallig op geïnspireerd? Weet ff niet wie..

maar wauw! +:)+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:56

Astaloca schreef:
Nikki! Wauw.. ik ontdek gewoon geen foutje, allemaal schitterend! Vind 3 overigens echt super gaaf! doet me denken aan een andere foto van een bekend iemand. Toevallig op geïnspireerd? Weet ff niet wie..

maar wauw! +:)+

Nee nergens op geïnspireerd :) Heb zoiets wel vaker voorbij zien komen vandaar dat dat mij erg leuk leek.
(van mijn kant)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 10:17

Jeetje wat een hoop leuke reacties, en ook de wensen voor de studie, heel erg bedankt allemaal!
Word ik toch best wel weer een beetje verlegen van haha, maar erg lief allemaal :o :D
Leuk dat er ook verschillende favorieten tussen zitten, zoveel verschillende smaken he!

Sandra, hihi ach zit geen haast achter toch, enneh anders moet je gewoon bijbestellen hahah. En voor veulentje van knappe Shayla kan ik vast wel tijd máken :D

De foto van de twee ogen is niet geïnspireerd door een specifieke andere fotograaf, maar je ziet het wel vaker inderdaad hoor. Ik heb zelf uit 200...9 (of 10) ofzo, ook nog zo'n plaat. Ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden voor de grap, maar deze recente is toch weer mooier.
De enige foto die echt geïnspireerd is door een andere fotograaf is de zwangerschapsfoto, Francien Hagedorn had ooit van haar zus zwangerschapsfoto's tegen zonsondergang gemaakt met een paard erbij. Ik dacht meteen... wauw, dat wil ik ook ooit doen. Alleen wilde ik er natuurlijk wel een eigen inslag aan geven, dus geen zonsondergang maar meer 'nachtelijk' qua effect :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:50

Die nachtelijke sfeer is juist zo gaaf.
Heel veel succes met je studie.
En ik hoop ooit shoot bij je te boeken ook met star
En nabestellingen te doen

x_Kimberlyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:21

Wauw echt prachtige foto's!

Mag ik misschien vragen welke studie je precies doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:26

Aah bedankt Fabiënne! We gaan elkaar vast nog tegenkomen hoor voor een shoot van knappe Star. Ik vind het heel fijn dat zij in je leven gekomen is en je steun heeft kunnen geven na Pres!

Kimberly, thanks! Haha ik doe de opleiding Equine, Leisure and Sports, aan Van Hall Larenstein... :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:28

Echt prachtige foto's! Qua kleuren, compositie, originaliteit, alles! Echt heel mooi! <3

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:44

Thnx nikki en jazeker
We meeten nog

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:54

Mooi kleur- en lichtgebruik!
Hoewel ik niet alle foto's van dit overzicht even bijzonder vind zitten er hele mooie platen tussen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:19

Aah bedankt weer hoor :)
Martine, welke zijn er minder bijzonder en wat kan ik daaraan verbeteren dit jaar? Misschien ook tips?

Over een week ofzo wil ik nog een topic aanmaken met mijn iets 'creatievere' paardenfoto's bij elkaar. Die in dit topic vind ik zelf mijn beste foto's van 2013 'commercieel' gezien, waar natuurlijk niets mis mee is, maar soms wil ik mezelf net even iets creatiever uitleven en die resultaten moeten dan maar even een apart topic krijgen :P

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:14

WildWings schreef:
Martine, welke zijn er minder bijzonder en wat kan ik daaraan verbeteren dit jaar? Misschien ook tips?

Over een week ofzo wil ik nog een topic aanmaken met mijn iets 'creatievere' paardenfoto's bij elkaar. Die in dit topic vind ik zelf mijn beste foto's van 2013 'commercieel' gezien, waar natuurlijk niets mis mee is, maar soms wil ik mezelf net even iets creatiever uitleven en die resultaten moeten dan maar even een apart topic krijgen :P

Ben ik erg benieuwd naar :j
Zal het in de gaten houden :D

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:21

WildWings schreef:
Sandra, hihi ach zit geen haast achter toch, enneh anders moet je gewoon bijbestellen hahah. En voor veulentje van knappe Shayla kan ik vast wel tijd máken :D

Das waar :D

Ze is begin april uitgeteld dus met een beetje geluk heb ik half april eindelijk een veulen :+ Dan alleen nog even bekijken wanneer veulie een beetje uit de kreukels is :+

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:40

WildWings schreef:
[***], welke zijn er minder bijzonder en wat kan ik daaraan verbeteren dit jaar? Misschien ook tips?

Foto 12 vind ik niet zo bijzonder. Mooi plaatje hoor, maar tussen de andere prachtige platen vind ik hem erg gewoontjes. Komt gewoon door de compositie en de uitstraling van het paard op die foto denk ik.

Foto 14 vind ik ook niet geweldig. Het paard kijkt niet bijzonder 'wakker' en ik snap het nut van de pauwenveer niet helemaal.

Ik wil hier niemand mee aanvallen hoor, en ben zelf ook maar een amateur onder de amateuren..
Maar de rest van de foto's; vooral 8, 9, 10, 13 en 15 vind ik echt fantastisch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:59

Jaa leuk LiVetime :D

Sandra, hihi ja enigzins opgedroogd is wel leuk voor de foto's he :P We zien vast wel tegen die tijd hoe of wat, maar ik duim nu vooral voor een gezond lief veulentje van Shay!

Martine, bedankt voor je feedback, top! Ik vind dat op foto 14 de pauwenveer wel zeker wat toevoegt, oog naast oog namelijk ;) , plus de extra kleur die het geeft en simpelweg weer eens iets anders. Het paard kijkt IMO ook gewoon wakker :D Wb foto 12 zal ik dat bij de volgende selectie weer meenemen nog wat scherper daarop te letten, thanks! Wat had ik anders kunnen doen aan de compositie? Wat mis je in de uitstraling? Ik vind hem namelijk juist wel stoer overkomen doordat het een portret in beweging is, dan hebben ze juist net wat meer uitstraling dan in stilstand vaak.

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 09:45

Prachtige selectie Nikki! Maar of het een goede weergave is van van jij allemaal kan weet ik niet, ik heb zo vaak mooie platen voorbij zien komen, maar dat zijn er gewoon te veel om in een topic te plaatsen natuurlijk.
Btw. Wat heeft het paard op foto 11 daar nog een babyface zeg <3

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:41

Blijft toch elke keer weer kwijlen als ik de foto's zie van jou! Ooit als ik veel centjes uit te geven heb als ik uit het 'arme studentenleventje' ben gestapt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:48

Aah bedankt beide!
Knappe babyface he Arenda :D
Aah daphne dat komt zeker weten nog wel een keertje ^^

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 09:15

_/-\o_

Wauw, wauw, wauw! Prachtig wat voor werk jij levert!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:46

Echt prachtige foto's, ik ben fan!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:53

Kijk altijd met bewondering naar je foto's. Mocht ik ooit een 'echte' fotoshoot voor mijn paard regelen, zoek ik jou op!
échte' omdat ik zelf ook wel eens de digitale spiegelreflex meeneem naar stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 16:56

Wat een lieve reacties weer, bedankt :D

Jorretje, hartstikke leuk, bedankt voor het mooie compliment! Ik moest natuurlijk nu meteen even in je profiel spieken wat voor knap paard jij hebt, en knap is die :D En zo te lezen sta je redelijk in de buurt van waar ik binnenkort kom te staan met mijn merrie (in Baarn?), dus als dat zo is wordt het ook nog eens makkelijk afspreken zo vlakbij ;) Geen uren reizen haha.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:43

Wauw, echt prachtige foto's _/-\o_

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:46

Echt hele mooie foto's eerste is echt gaaf _/-\o_

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 20:37

On-ge-looflijk jouw foto's... Prachtig werk Nikki!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:21

Wow! Wat een prachtige foto's!!

Vind vooral de oog foto erg mooi en ook de foto met de zwangere dame.
Erg sprekend!!