maar wauw!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Astaloca schreef:Nikki! Wauw.. ik ontdek gewoon geen foutje, allemaal schitterend! Vind 3 overigens echt super gaaf! doet me denken aan een andere foto van een bekend iemand. Toevallig op geïnspireerd? Weet ff niet wie..
maar wauw!
Heb zoiets wel vaker voorbij zien komen vandaar dat dat mij erg leuk leek.

WildWings schreef:Aah bedankt weer hoor![]()
Martine, welke zijn er minder bijzonder en wat kan ik daaraan verbeteren dit jaar? Misschien ook tips?
Over een week ofzo wil ik nog een topic aanmaken met mijn iets 'creatievere' paardenfoto's bij elkaar. Die in dit topic vind ik zelf mijn beste foto's van 2013 'commercieel' gezien, waar natuurlijk niets mis mee is, maar soms wil ik mezelf net even iets creatiever uitleven en die resultaten moeten dan maar even een apart topic krijgen
WildWings schreef:Sandra, hihi ach zit geen haast achter toch, enneh anders moet je gewoon bijbestellen hahah. En voor veulentje van knappe Shayla kan ik vast wel tijd máken
Dan alleen nog even bekijken wanneer veulie een beetje uit de kreukels is
WildWings schreef:Aah bedankt weer hoor![]()
[***], welke zijn er minder bijzonder en wat kan ik daaraan verbeteren dit jaar? Misschien ook tips?
Over een week ofzo wil ik nog een topic aanmaken met mijn iets 'creatievere' paardenfoto's bij elkaar. Die in dit topic vind ik zelf mijn beste foto's van 2013 'commercieel' gezien, waar natuurlijk niets mis mee is, maar soms wil ik mezelf net even iets creatiever uitleven en die resultaten moeten dan maar even een apart topic krijgen
We zien vast wel tegen die tijd hoe of wat, maar ik duim nu vooral voor een gezond lief veulentje van Shay!
, plus de extra kleur die het geeft en simpelweg weer eens iets anders. Het paard kijkt IMO ook gewoon wakker
Wb foto 12 zal ik dat bij de volgende selectie weer meenemen nog wat scherper daarop te letten, thanks! Wat had ik anders kunnen doen aan de compositie? Wat mis je in de uitstraling? Ik vind hem namelijk juist wel stoer overkomen doordat het een portret in beweging is, dan hebben ze juist net wat meer uitstraling dan in stilstand vaak. 
En zo te lezen sta je redelijk in de buurt van waar ik binnenkort kom te staan met mijn merrie (in Baarn?), dus als dat zo is wordt het ook nog eens makkelijk afspreken zo vlakbij
Geen uren reizen haha.