_l_amanda_l_ schreef:ik zou kiezen voor een logotje wat goed leesbaar is, voor op je foto's dan..
(ik vind vaak die plaatjes erbij op foto's altijd ontzèttend storend, en ze worden maar groter en groter)
Op je site misschien iets met een plaatje, bijvoorbeeld zoiets als dat van Bokt, niet te moeilijk willen...Je beste foto in klein formaat ernaast/ of je fotografienaam in een banner met een paar plaatjes?
Een cameraatje in je logo is misschien wat overbodig, als je dan toch het woord "pictures" in je naam hebt zitten.
"Vroegâh" was een mooie professionele foto (bijvoorbeeld van een arabierenkeuring) ook prima te herkennen aan het handtekening-kriebeltje van de fotograaf, zodat alle ruimte van de plaat voor het paard was (zoiets dus) Minder is meer, vaak
Heel erg bedankt voor deze tips

Zoiets als bokt had ik al bedacht met dat paardenhoofdje, maar dan wordt het misschien iets te specifiek. En wat jij zegt van geen camera omdat dat overbodig is klopt natuurlijk, zo had ik nog niet gedacht
Dus hoe had jij dat bedacht?Met mijn mooiste foto bij de naam vind ik niet zo mooi en een banner heb ik al maar dan niet als logo hihi...
Dat van die handtekening ben ik nu bezig, alleen wordt het geen handtekening, ik wil zoiets als wat Nyckle doet.

Je beste foto in klein formaat ernaast/ of je fotografienaam in een banner met een paar plaatjes?
weet iemand van jullie misschien hoe dit moet in illustrator?