[FOTO] 2013 door SilentShiver

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 22:31

Nogmaals bedankt voor alle reacties :) Ik vind het ontzettend leuk om jullie berichten te lezen, dat geeft echt voldoening :)

Cindyrella schreef:
Wouw wat maak jij mooie foto's!! Vind je stijl echt super! Mooie kleurencombi's, rust en lief, maar ook weer niet TE!
Mocht je ooit in de buurt van Zeeland zijn, please lett me know!!

Ik ben regelmatig in de buurt van Zeeland, maar dan wel het dorpje Zeeland in Brabant :P Nee zonder gekkigheid: ik ben eigenlijk niet heel vaak voor fotoreportages in Zeeland, maar ben wel bereid om die kant op te komen. Dus mocht je meer mensen kunnen vinden voor een reportage, dan hoor ik het graag van je :)

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:32

Jij ook bedankt voor de prachtige foto's in 2013 die je ons hebt voorgeschoteld! Veel succes in 2014 :)

Vernon

Re: [FOTO] 2013 door SilentShiver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:10

Susan, een prachtig overzicht!!! :) heel leuk dat wij er ook in staan. Wij vonden het ook reuze gezellig en zijn echt super blij met de foto's! Ze zijn prachtig! Je bent natuurlijk altijd weer welkom. :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:43

Wat een prachtige foto's Susan! <3

Natuurlijk is 15 mijn favoriet haha. Ik vond het een eer om voor jou lens te mogen staan met Luna, en geniet ook echt heel erg van het resultaat!

Hopelijk mag je ook in 2014 weer heel veel prachtige plaatjes maken, bijzondere paarden fotograferen en een hoop baasjes gelukkig maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:09

Ja, heerlijk zo'n overzichtje Suus! Jij doet zo ontzettend duidelijk je eigen 'ding' en hebt een herkenbare stijl, en dat zie je toch niet heel erg vaak meer. De oogfoto en je laatste foto vind ik gruwelijk fijn, lekker doorgaan en hopelijk lukt het in 2014 wel om Mahlika nog eens op de plaat te zetten :D