haha lelijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SilverStorm schreef:Eigenlijk vind ik het juist wel tof dat er meer foto's boven water komen die we mogen gebruiken in dit topic......beetje crossover maar dat zijn rasgerelateerde foto's die niet in het aanvraagtopic naar boven komen... my 2 cents
Daisyree schreef:SilverStorm schreef:Eigenlijk vind ik het juist wel tof dat er meer foto's boven water komen die we mogen gebruiken in dit topic......beetje crossover maar dat zijn rasgerelateerde foto's die niet in het aanvraagtopic naar boven komen... my 2 cents
Snap ik, maar onder die voorwaarden ben ik dit topic niet gestart.
Dat het bij de eerste gebeurde kon even niet anders. Maar als er foto;s geplaatst gaan worden voor het topic dan worden er ook aanvragen gedaan. Die lijn is gewoon heel erg dun en niet heel duidelijk.
Dus dan maar zo.
Dan is het iig duidelijk en voorkomt verwarring.
IN het aanvraagtopic staan inderdaad meerdere foto;s, maar met de zoekfunctie zul je daar ook de rasfoto's wel vinden.
Aartje schreef:Tja, als ik aan de fries mee doe, dan ook met de haf uiteraardIk heb er al eens een gemaakt, maar ik ben van plan deze maand ook mijn eigen haflingers te tekenen. Als mn eigen verjaardagscadeau
Hihi. Dus die zal ik ook proberen hier te plaatsen.
[ Afbeelding ]
Marion_ schreef:Leuk topic!
Ik ben sinds kort weer begonnen met tekenen en kan zo lekker oefenen![]()
Tips zijn welkom!
[ Afbeelding ]
(Nagetekend van deze: http://www.flickr.com/photos/27875041@N ... 9146202015 . Die van mij lijkt meer op een arabier dan op een haflinger, maargoed)
SamLoveRoos schreef:Tobiaspruim schreef:is een haflinger een warmbloed? ik dacht een koudbloed
Zover ik weet ook! Er zit volgensmij wel iets van Arabieren bloed in..