Eens met Lillian.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

NatassJa schreef:Dus al onze beeldschermen zijn te donker ingesteld?![]()
Nee, ik zit hier op een gekalibreerd scherm. Ze zijn donker.
Even iets uitgebreider, niet technisch, meer hoe ik het op dit moment zie:
Foto 1: Die is bij mij niet te donker. Daar zie ik alles wel redelijk goed. Hij spreekt me alleen niet aan.
Het is dat ik een paardenmeisje ben, maar je moet toch wel echt uitvogelen wat er naast en achter hem ligt.
Ik had hem persoonlijk meer van bovenaf genomen.
Foto 2: Vind ik ook een leuk idee. Over het algemeen niet te donker, maar z'n ogen zie je vrijwel niet. Je ziet net een stukje lepel van het zadel, die had ik op een andere plek gelegd of weggelaten.
En wat ligt er tussen z'n benen?
Foto 3: Voor mij te donker, ogen wederom niet zichtbaar. Zijn hand met het zadel had ik er helemaal opgezet. En wat hangt er links bovenin? Is dat een stuk van de zweep?
Foto 4: Eigenlijk hetzelfde als foto 3. Te donker, ogen vrijwel niet zichtbaar. Ik zie dat hij een hoofdstel vast heeft. Wat is dat links? Zal vast een zadel zijn?
Wederom vind ik dit idee erg leuk! Alleen de uitvoering minder. Al ben ik wel benieuwd hoe deze er in kleur uitziet.
Foto 5: Zoals ik al zei, mijn favoriet! Vind hem erg sterk, alleen niet scherp denk ik?
Foto 6: Vind ik ook nog wel redelijk eigenlijk! Al had ik het hier wel weer tof gevonden als rechts helemaal donker was geweest!
Je 2e post:
Foto 1: Die had ik graag in zwart wit gezien. Dat maakt hem net sterker denk ik. Al lijkt ook deze niet scherp?
Foto 2: Doet me eigenlijk helemaal niets