Draad gaat idd beter. Hotfix bijvoorbeeld op leer is niet zo eenvoudig. Ik heb het verschillende keren geprobeerd, ook met inkepingen in het leer, maar het was toch niet 100% stevig vast.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 10-01-14 21:03
Heb je ook een beetje een beschrijving hoe je het gedaan hebt ?? erg leuk zeg !!!
Ik ben ook nog op zoek naar mensen die ze tegen een voordelig bedrag willen 'uitproberen'. Ze zijn sowieso gebruikers waardig, ik gebruik deze twee zelf ook.
Wauw gaaf. Ik zou ook graag een uitleg willen, zag je bericht alleen helaas. (Niet dat ik creatief ben maar oke) Ik vind deze gaaf! http://www.strassketting.nl/winkel/3mm- ... amarine-z/ Zou perfect passen bij mn setje
Oh ik zou er ook graag een willen maken en zou ik nog een beschrijving mogen? Of kun je hem anders hier neerzetten? Als je niet wil hoeft niet hoor maar lijkt me gaaf om te maken
Black_Devil
Geplaatst: 07-07-14 19:53
wauw dat is echt heel mooi gedaan! ben erg benieuwd naar de beschrijving, maak zelf ook het een en ander aan showhalsters (zie topic in os) maar met leer heb ik nog niet gewerkt. zou het heel leuk vinden als je de beschrijving naar mij wilt sturen
floorpenp
Geplaatst: 07-07-14 20:02
Wauw super gaaf! Echt mooi gedaan
Als je je beschrijving zou willen delen, heel graag!
Voor uittesten heb je helaas niks aan mij, ik rij momenteel niet. Ze zijn wel super gaaf!