Dank jullie wel Ik ben momenteel voor kerst en oud en nieuw bij m'n ouders dus deze gaat jammer genoeg 2 weken stil liggen.
joey_lover schreef:Dank jullie wel Ik ben momenteel voor kerst en oud en nieuw bij m'n ouders dus deze gaat jammer genoeg 2 weken stil liggen.Geniet ervan en dan hoop ik dat we snel weer een stukje verder kunnen zien
Haha, toevallig vanavond weer naar m'n kamer gegaan. Dus als ik morgen tijd heb dan komt er weer een update
joey_lover schreef:Haha, toevallig vanavond weer naar m'n kamer gegaan. Dus als ik morgen tijd heb dan komt er weer een update Leuk
Ja, eindelijk weer even wat kunnen tekenen (al moet ik eigenlijk aan m'n thesis verslag werken )Het is niet zo'n hele grote update...
_Mondy_ schreef:Wauw het begint steeds en steeds meer wings te worden !!!Helemaal waar Cynthia!Hij wordt echt mooi
Dank jullie wel Ook leuk om te horen dat Wings er echt in herkend wordt, dat is toch wel het belangrijkste
Super mooi! Die ogen heb je echt laten spreken! Ben benieuwd naar het eindresultaat, daar heb ik sws alle vertrouwen in!