Verdorie ik zoek al jaren naar deze oplossing !! Helaas is mijn vorige oplossing gestorven waar ik de as van mijn hond in had. http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NTBFLTZU.jpg Het kokertje is uit de houder omdat de lijm niet meer houd.
Wauw!!!! Idd echt een site maken! Ga ik onthouden voor wanneer een dierbare of dierbaar dier uit de tijd komt. Dit jaar mijn merrie in laten slapen en toen een bead laten maken met een vlechtje en haar naam. Maar vind dit ook wel echt heel mooi. Als je het echt zo verslavend vind zou ik er meer werk van maken! Daar moet werk in zijn. Sucses!
Dit is echt supermooi. Kan je mij een kostprijs hiervan sturen. Mag per pb maar ik heb een idee voor mijn mama met een pluk haar van mijn overleden broer.
Lougino
Geplaatst: 22-11-13 10:32
Heel erg mooi zeg!! Ga het ook zeker onthouden. Tijd voor een website
CalvinenGino
Geplaatst: 22-11-13 10:44
oeh foto 6 en 7 , prachtig!
Maak je ook kettingen op bestelling?
Iets voor mijn mam, zus en mezelf voor als kerstcadeau
Wow heel erg mooi dit zou een oplossing kunnen zijn voor het verwerken van het haar van mijn al langere tijd geleden overleden paard omdat ik alleen een stuk manen heb van hem.
Het stukje manen wat ik heb is namelijk te weinig voor het verwerken in een ring of armband.
Wat ontzettend mooi! Jij gaat het nog druk krijgen, zo te lezen. Als ik jou was zou ik maar heel snel die website (laten) maken, want je kunt hier best een handeltje van maken!
Doorzetter
Geplaatst: 22-11-13 13:19
Wat ontzettend mooi!
Mocht mijn ouwe merrie van 33 komen te overlijden, dan zal ik aan jou denken om eventueel een beroep te doen tot het verwerken van zoiets moois "dierbaars"