Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
!
was je met the rock tour mee?
, nog steeds FK-plankenkoorts hier!

Iedereen die meer foto's wilt zien [spam]moet even op een van de linkjes in mijn onderschrift klikken, daar zet ik sowieso mijn foto's op [/spam], of even wachten tot ik alles heb uitgezocht en een BUI topic aanmaak.. Ik weet niet of ik in het topic zelf nog meer foto's mag posten? Verder wil ik ook nog een topic maken over Nieuw Zeeland
.ThreeFingers schreef:Geweldige foto's!
Wat zul jij een heimwee hebben naar die tijd...
Er wonen dus ook vrienden van mij, dus terug moet ik sowieso
.PeerAppel schreef:Jij maakt echt zulke mooie foto's he!
Ooh, wil je me alsjeblieft vertellen waar dat strand in Tassie is? (voor als ik ooit weer terugga.)

Saskiaa_ schreef:Wat een onwijs gave foto's. Echt top! En de laatste is werkelijk fantastisch. Je gelooft bijna niet dat ie echt is, zo perfect getimed!
Balen van je camera en lenzen zeg!![]()
Ja het was echt enorm balen, telkens als ik momenten miste of iets niet scherp kreeg kon ik wel janken. En dan had ik zeker in Nieuw Zeeland (waar ik ook nog geweest ben) echt enorme baal momenten, want dat landschap daar is echt zo fantastisch!
Ik had toen ook een reisgenootje die me dan gelijk kwam omhelzen en dan kon ik altijd nog net voorkomen dat ik echt ging janken
. Eenmaal thuis wel echt in tranen uitgebarsten toen ik hoorde dat ze hem niet konden maken.. 
leonie1988 schreef:Wat een prachtige foto's! Vooral de laatste, bijna magisch met dat water om de krab heen. Ik ga in februari voor een jaar naar Australie, ik hoop dat ik ook zo'n gave foto's kan maken

mang schreef:wauw prachtige foto's zeg! Vooral de laatste is echt heel knap gelukt!
Ik moest stiekem bij die laatste krab gelijk hier aan denken trouwens![]()
http://namawrimo.files.wordpress.com/20 ... bation.jpg
. Naughty Mr. Crab.lieke123 schreef:Zo ontzettend gaaf! Volgens mij heb ik die dingo op de 2e foto ook gezien op een camelfarmwas je met the rock tour mee?
Ik durfde mijn camera niet mee te nemen... Ik ben hier in Nederland dierenfotograaf en het lijkt me geweldig om mijn camera + gear mee te nemen de volgende keer dat ik weer terug ga. Hoe heb jij dit aangepakt ? (ik heb bijvoorbeeld een hele grote 70-200f2.8 lens. Ik ben bang dat het gejat wordt als backpacker..
Indra_S schreef:Jeetje ben er echt even stil van zo mooi, echt prachtig hoe jij de schoonheid van dit land zo goed hebt weten te vast leggen!
maar het is dus wel mogelijk! Lijkt me fantastisch
en anders gewoon een hele goede reisverzekering pakken denk ik.. hoe had jij dat aangepakt?
!
) je zou ook kunnen kijken of je nog iets meer kunt variëren in compositie. Je hebt het onderwerp nu meestal recht in het midden staan, waardoor een foto vaak wat statisch wordt.