[FOTO] Amazing Australia

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:41

wauw die hemelse sterrenlucht.. wat een gave serie, het liefst boek ik nu nog een ticket en vlieg ik daar morgen ook naar toe hihi <3

Anoniem

Re: [FOTO] Amazing Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:09

Van mij mag je nog meer topics maken! (En als ik de reacties lees zijn er wel meer die meer foto's van jou willen zien :P)
Schitterende foto's :)!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 16:15

Wauw, mooie foto's zeg!!!! Ben benieuwd naar meer!!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:19

Wow!!! Prachtige foto's! <3 +:)+ _/-\o_
Hele gave reis ook!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:34

Moreeeee! :oo *\o/* <3

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:10

Zo ontzettend gaaf! Volgens mij heb ik die dingo op de 2e foto ook gezien op een camelfarm :D was je met the rock tour mee?
Ik durfde mijn camera niet mee te nemen... Ik ben hier in Nederland dierenfotograaf en het lijkt me geweldig om mijn camera + gear mee te nemen de volgende keer dat ik weer terug ga. Hoe heb jij dit aangepakt ? (ik heb bijvoorbeeld een hele grote 70-200f2.8 lens. Ik ben bang dat het gejat wordt als backpacker..

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:16

Jeetje ben er echt even stil van zo mooi, echt prachtig hoe jij de schoonheid van dit land zo goed hebt weten te vast leggen!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 21:13

Wowowowow! Zoveel reacties had ik nooit verwacht :D, nog steeds FK-plankenkoorts hier! :+ :o
Bedankt iedereen voor de complimenten en de vooral leuke reacties! :D Iedereen die meer foto's wilt zien [spam]moet even op een van de linkjes in mijn onderschrift klikken, daar zet ik sowieso mijn foto's op [/spam], of even wachten tot ik alles heb uitgezocht en een BUI topic aanmaak.. Ik weet niet of ik in het topic zelf nog meer foto's mag posten? Verder wil ik ook nog een topic maken over Nieuw Zeeland :j.

ThreeFingers schreef:
Geweldige foto's!
Wat zul jij een heimwee hebben naar die tijd...

Bedankt! :D
Ik mis het verschrikkelijk, ben ook van plan om terug te gaan, stage, uitwisseling of gewoon na mijn studie als working holiday. :j Er wonen dus ook vrienden van mij, dus terug moet ik sowieso ;).

PeerAppel schreef:
Jij maakt echt zulke mooie foto's he! <3
Ooh, wil je me alsjeblieft vertellen waar dat strand in Tassie is? (voor als ik ooit weer terugga. :o )

Ahw dank je! <3
Dat was bij Wineglass Bay! (Die naam alleen al is fantastisch he!). Je hebt daar zo'n bushwalk die je kan maken, als je de langste neemt kom je langs allerlei verlaten strandjes, dit was genomen op Hazards Beach. Het was die dag extreem heet (39 graden), de dag voor alle bosbranden uitbraken.. Dus wij konden ook gewoon zwemmen, maar meestal is het daar dus te koud voor.

Saskiaa_ schreef:
Wat een onwijs gave foto's. Echt top! En de laatste is werkelijk fantastisch. Je gelooft bijna niet dat ie echt is, zo perfect getimed!

Balen van je camera en lenzen zeg! :oo :(:)

Thanks! :) Ja het was echt enorm balen, telkens als ik momenten miste of iets niet scherp kreeg kon ik wel janken. En dan had ik zeker in Nieuw Zeeland (waar ik ook nog geweest ben) echt enorme baal momenten, want dat landschap daar is echt zo fantastisch! :oo Ik had toen ook een reisgenootje die me dan gelijk kwam omhelzen en dan kon ik altijd nog net voorkomen dat ik echt ging janken :o. Eenmaal thuis wel echt in tranen uitgebarsten toen ik hoorde dat ze hem niet konden maken.. -O-

leonie1988 schreef:
Wat een prachtige foto's! Vooral de laatste, bijna magisch met dat water om de krab heen. Ik ga in februari voor een jaar naar Australie, ik hoop dat ik ook zo'n gave foto's kan maken :)

Waaah super leuk!! En ik ben super jaloers! :D

mang schreef:
wauw prachtige foto's zeg! Vooral de laatste is echt heel knap gelukt!

Ik moest stiekem bij die laatste krab gelijk hier aan denken trouwens := := http://namawrimo.files.wordpress.com/20 ... bation.jpg

HAHA :'). Naughty Mr. Crab.

lieke123 schreef:
Zo ontzettend gaaf! Volgens mij heb ik die dingo op de 2e foto ook gezien op een camelfarm :D was je met the rock tour mee?
Ik durfde mijn camera niet mee te nemen... Ik ben hier in Nederland dierenfotograaf en het lijkt me geweldig om mijn camera + gear mee te nemen de volgende keer dat ik weer terug ga. Hoe heb jij dit aangepakt ? (ik heb bijvoorbeeld een hele grote 70-200f2.8 lens. Ik ben bang dat het gejat wordt als backpacker..

Yes, was inderdaad op een camelfarm in de buurt van Alice Springs! Ik was met een andere tour mee. Ik wist dat ik het mijzelf nooit zou vergeven als ik zonder camera zou gaan. Ik zit zo ongeveer vast gegroeid aan dat ding.. Ik heb ook een zware en grote 70-200 F2.8, ik had tevens mijn 50mm en 10-22mm mee, inclusief zonnekappen, filter, opladers, kabeltjes, extra geheugenkaartjes.. Was veel gesleep, maar geen seconde spijt gehad. Nooit bang geweest voor diefstal. Overdag had ik hem altijd bij me, in de nacht lag hij of in een kluis, of in mijn backpack met slot erop. Ik zocht mijn hostels vaak wel goed uit, verbleef veel in YHA hostels waar vaak kleinere kamers waren. Nee, diefstal ben ik niet bang voor geweest. Tijdens tours reis je met een standaard groep dus nee, nergens last van gehad.
Ik was eigenlijk banger voor diefstal toen ik in Bangkok was.. Maar ook daar heb ik niets meegemaakt!

Trouwens, ik kwam ook nooit binnen zetten met "Hoi, ik fotografeer en dus sleep ik mijn apparatuur t.w.v. bijna 3000,- mee." Meestal wisten mensen niet eens dat ik zo'n camera had.

Indra_S schreef:
Jeetje ben er echt even stil van zo mooi, echt prachtig hoe jij de schoonheid van dit land zo goed hebt weten te vast leggen!

Bedankt! :o :o

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:45

[quote="TammyVN"]
Yes, was inderdaad op een camelfarm in de buurt van Alice Springs! Ik was met een andere tour mee. Ik wist dat ik het mijzelf nooit zou vergeven als ik zonder camera zou gaan. Ik zit zo ongeveer vast gegroeid aan dat ding.. Ik heb ook een zware en grote 70-200 F2.8, ik had tevens mijn 50mm en 10-22mm mee, inclusief zonnekappen, filter, opladers, kabeltjes, extra geheugenkaartjes.. Was veel gesleep, maar geen seconde spijt gehad. Nooit bang geweest voor diefstal. Overdag had ik hem altijd bij me, in de nacht lag hij of in een kluis, of in mijn backpack met slot erop. Ik zocht mijn hostels vaak wel goed uit, verbleef veel in YHA hostels waar vaak kleinere kamers waren. Nee, diefstal ben ik niet bang voor geweest. Tijdens tours reis je met een standaard groep dus nee, nergens last van gehad.
Ik was eigenlijk banger voor diefstal toen ik in Bangkok was.. Maar ook daar heb ik niets meegemaakt!

Trouwens, ik kwam ook nooit binnen zetten met "Hoi, ik fotografeer en dus sleep ik mijn apparatuur t.w.v. bijna 3000,- mee." Meestal wisten mensen niet eens dat ik zo'n camera had.

Nee haha dat snap ik _O- maar het is dus wel mogelijk! Lijkt me fantastisch <3 en anders gewoon een hele goede reisverzekering pakken denk ik.. hoe had jij dat aangepakt?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 20:41

Ik heb een goede reisverzekering afgesloten ja, gewoon gebeld naar een paar verzekeraars en dan tot een bepaald bedrag een verzekering afgesloten.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:44

Prachtige foto's!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 08:01

Prachtige foto's heb je gemaakt zeg :) !

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 00:11

Nahw bedankt! :D

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:28

Wat een prachtige dingen heb je gezien zeg, en gaaf vastgelegd. Erg balen dat je camera het niet overleefd heeft ook. De luchtfoto van het reef is echt wel heel gaaf, wat een bijzondere plek. Fotografisch gezien vind ik de laatste erg leuk, mooi moment te pakken.

Scheve horizonnen noem je zelf al (makkelijk in de nabewerking te fixen, dus vind dat zelf nooit zo'n probleem ;) ) je zou ook kunnen kijken of je nog iets meer kunt variëren in compositie. Je hebt het onderwerp nu meestal recht in het midden staan, waardoor een foto vaak wat statisch wordt.