Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daisyree schreef:Dank je Joanne.
Anne Baukje ik zal het proberen. Maar als je leven zo veranderd dan is het moeilijk hoor. Je prioriteiten liggen dan ineens bij dat kleine wezentje.
Maar helemaal stoppen zal denk ik niet heel snel gebeuren. Het blijft toch kriebelen.
Oh en mochten er mensen een opdracht willen dan geef ik jou naam hoor! Gewoon tegen jouw regels en voorwaarden.
Goed alles slaapt nu, eens kijken of ik haar gezichtje wat kleur kan gaan geven

Daisyree schreef:Johanna moet ik dan uit je woorden halen dat ik niet kan tekenen. Vind dat namelijk nogal een boude bewering. Ik zou graag wat tekeningen van je zien, ben wel benieuwd naar je werk dan.
Saskia, ach ja gelukkig wel. Ik teken voor mijn plezier, tenminste dat probeer ik terug te vinden. Schetsen vind ik gewoon niet leuk, dat wil inderdaad niet zeggen dat ik het niet kán. Daar zit een wereld van verschil in.
Daisyree schreef:Johanna bedankt voor je uitleg. Ik snap dat sommige het geen "echte" kunst vinden. Heb ik alle begrip voor. Misschien een idee om je voortaan iets duidelijker uit te drukken. Dus dat jij het jammer vind dat het nagetekend is. Want zelfs zonder hulp van de projector had je het dus niet echt gevonden. Ik heb immers een foto als referentie gebruikt.
Maar misschien een kleine troost, ik schets ook heel veel. Helaas heb ik daar nu gewoon simpelweg geen tijd voor. Zodra de tijd het toelaat zul je van mij ook wel schetsen zien. Werken die langs het water au plein air maak. Of in de dierentuin, in de wei.
Sorry als dit misschien raar overkomt, je opmerking kwam op mij nogal kwetsend over. Juist op het moment dat ik weer wat plezier in mijn werk probeer te vinden.
Ik zal de werken die ik voor Suze heb gemaakt nog even opzoeken. Misschien past dat meer in je visie van "echt" werk.