Hij begint al heel echt te lijken!! Mooi, die witte benen
Wat de achtergrond betreft. Ik weet nog niet of ik echt fan ben van een DA op een echte achtergrond. Moet ik nog even bedenken Ben benieuwd hoe het er zometeen uit ziet als paard meer af is
Ik heb er trouwens totaal geen verstand van hoor, daar niet van
Just_Sannee: De achtergrond wil ik ook nog aanpassen hoor. Ik ben namelijk zelf geen fan daarvan, alleen het publiek is bijna af, die wil ik nog wel vervagen. Nu loop ik een beetje aan tegen het 'ruwe' in het paard, ik weet nog niet hoe ik dat wat gladder kan krijgen zonder teveel details te verliezen.
Misschien dat ik er in de toekomst, als ik er beter in ben geworden, wel voor anderen wil 'tekenen', maar dit is de eerste keer dat ik op deze manier bezig ben. De vorige lijkt er wel een beetje op, maar is op een hele andere manier gemaakt en de manen waren echt een groot probleem. [UK] [DIGI][WIP] [naam]!
Heel erg gaaf, lijkt me een super leuk cadeau voor Nikki
Anoniem
Geplaatst: 13-09-13 22:47
Hit, dankjewel!!
EngeltjeS, jij ook erg bedankt hoor. Ik ga mijn best doen.
Nikki, ik ben er nog niet helemaal uit of ik er nog een derde op ga zetten. Dat was eerst wel mijn plan, maar ik wil even kijken of het dan niet te vol word. Echt super dat je er blij mee bent.
Regenpier, bedankt!!
Een kort versneld filmpje van de eerste laag. Edit: Je kunt hem beter op Youtube bekijken, ik zie nu dat de eerste stappen totaal niet zichtbaar zijn zo klein.