straks nog even de cupcakes, taartjes en lolly;s maken(wss stel ik het uit tot morgen
) maar dat word wel stressen dan omdat ik het ook nog moet lakken en aan de armbandjes doen... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar dat word wel stressen dan omdat ik het ook nog moet lakken en aan de armbandjes doen... 

Nienke15 schreef:Mag ik vragen bij welke winkel ze alles hadden, elinevandijk?
Hier bij de pipoos hebben ze wel fimo en uitsteekvormpjes e.d. maar die uitsteekvormpjes/mallen zijn zo ontzettend duur..
Maar dit zijn wat dingen die ik vorig jaar gemaakt heb (ik heb toen echt bakken vol dingen gemaakt, maar deze vind ik het mooiste..)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Met die fruit armband en die robot ben ik echt uren bezig geweest voordat die af waren, wat een gepriegel ;+ Maar dat is omdat ik alles zo klein mogelijk probeer te maken zodat je meer dingen kan maken omdat ook fimo heel duur is..
, ik maak ook a;;es best klein, vind ik leuker en ook vooral omdat het zo duur is... Nienke15 schreef:Haha, ja wat is duur? Ik vind 2 euro 60 voor zo'n pakje klei duur, omdat je wel een aantal kleuren nodig hebt wil je er iets van maken en dan ben je al gauw 20 euro kwijt..
Nienke15 schreef:Ja idd, want na een tijdje kom je er wel achter dat je geel en groen nooit gebruikt (in ieder geval ik niet en als ik het nodig heb voor iets kan je witte klei een kleur geven met pastelkrijt) en die lak is ook duur idd.. bij de action hebben ze een heel handig mesje (heel scherp) met verschillende opzetmesjes
Heel frustrerend
Nienke15 schreef:Haha ja, dat deed ik ook! Maar aardappelschilmesjes zijn niet zo scherp en dan zag je in een tutorial op youtube iemand die dat zo heel mooi afsneed en dan was de zijkant nog recht, deed ik het na, de hele zijkant scheefHeel frustrerend
)
, ik heb micromarbels(versier kraaltjes voor op cupcakes enzo) cupcake mold, ik wou die al zo lang zo graag dus nu maar meteen bestelt, en goeden telefoonhangers, en voor de rest weet ik het even niet meer
OHJAAAAAH en van die kleine glassbottles.elinevandijk schreef:moonfish13 schreef:Ach wat mijn hobby kost wil ik al niet eens meer weten!
Kan je een hoop fimo voor kopen, dus wat is duur.
wat doe je dan?
maar voor iemand van 14 zonder zakgeld is het veel ja, ik doe het op verjaardagsgeld, webshop, en oude spullen verkopen en ik schrijf online artikelen
eclair98 schreef:Hallo bokkers,
ik voel mij niet zo lekker en wou iets leuks gaan doen. Schilderen etc.. had ik geen zin en ik dacht, we hebben nog fimo klei! Ik ben aan de slag gegaan en ben nu bezig met een paardje.
Mag ik mij hier ook melden

)