Fotografie-logo kiezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Welke 2 logo's zijn het mooiste/beste?

Logo 1
8 (6%)
Logo 2
32 (25%)
Logo 3
5 (4%)
Logo 4
5 (4%)
Logo 5
12 (9%)
Logo 6
16 (12%)
Logo 7
3 (2%)
Logo 8
5 (4%)
Logo 9
17 (13%)
Logo 10
22 (17%)

Totaal aantal stemmen: 125

Mabotje

Re: Fotografie-logo kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 14:05

@Natasja: logo 10 is toch niet klein? Ik denk dat je de naam in 9 bedoelt die klein is?

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:03

Oh ja wacht al die nummers ook :')
Zo klopt mijn bericht wel.

Natasja__ schreef:
Ik vind nummer 9 er het meest uit springen. Misschien kan je de opbouw van de tekst uit logo 10 verwerken in logo 9, want nu (in logo 9) is je naam wel erg klein. En eventueel spelen met de diktes van de lijnen om de lens. Die zijn nu namelijk wel erg hard.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 15:58

Goed idee! Daar ga ik eens mee aan de gang! Zie je? Zo fijn om feedback & andere visie te krijgen!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 14:24

Ik ben er wel uit denk ik. Het wordt logo 9 :j
Na wat testen zijn eigenlijk alle logo's te druk als je deze uiteindelijk op een foto plaats. De lens in dia-negatief is niet mooi (zie linksonder). Het logo wit omlijnd is ook niet mooi (linksboven).
Ik vindt het geheel van tekst gewoon te druk.
Logo 10 in alleen tekst vindt ik eigenlijk net wat te simpel. Niet echt een 'logo', meer gewoon tekst.
Logo 9 vindt ik het mooiste uitkomen. Strak en duidelijk. Zowel in zwart, wit als verminderde opacity.
Nou twijfel ik alleen nog of ik het logo ook in spiegelbeeld wil zeg maar, dus ook met de lens links. Dit misschien afhankelijk van waar hij op de foto geplaatst wordt?
Ik dacht zelf met de lens rechts als het logo ook rechts geplaatst wordt en met de lens links als het logo links op de foto geplaatst wordt? Of ga ik dan weer te veel afwijken van een 'vast logo'?
Logo's zijn nu te groot geplaatst hoor, het wordt op een officiële foto wat kleiner

Afbeelding

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:35

Ik vind het logo midden-onder er erg netjes uit zien. De zwarte ook. Duidelijk leesbaar (ook als hij kleiner is). De witte rechtsboven vind ik persoonlijk te hard/opvallend (op deze foto) ik weet niet hoe het bij andere foto's zit, maar het vele wit trekt gewoon (te) erg de aandacht.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 16:03

Logo 10 met de A als de lens kan toch wel leuk uitpakken denk ik?

Van bovenstaande vind ik ook de midden-onderste het best, al is het lastig of die op elke foto wel goed zichtbaar is. 100% zwart of 100% wit vind ik veel te "zwaar". De andere vind ik wat amateuristisch O:)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 17:46

Met logo 9 kan ik alle kanten op, afhankelijk vd foto... Wit, zwart of doorschijnend. Op deze foto is wit te opvallend, maar op een geheel blauwe lucht of zand is zwart weer te sterk, dus dan zou wit of doorschijnend beter zijn. Logo 10 met lens in de A is niet mooi (vindt ik)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:54

Ik vind de lens erg veel op een oog lijken, als ik logo 2 zie denk ik eerder aan een opticien.
Logo 9 vind ik wel wat hebben, maar erg zwaar voor op een foto, zelfs transparant. Alle logo's met de lens zijn eigenlijk wat te zwaar en te druk voor op een foto. Ik zou dan eerder voor 10 kiezen zonder diafragma en die wat verder uitwerken :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:00

Natasja__ schreef:
Ik vind het logo midden-onder er erg netjes uit zien. De zwarte ook. Duidelijk leesbaar (ook als hij kleiner is). De witte rechtsboven vind ik persoonlijk te hard/opvallend (op deze foto) ik weet niet hoe het bij andere foto's zit, maar het vele wit trekt gewoon (te) erg de aandacht.

idem