Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan het liefst eentje van rond de 50 cm lang, maar die ben ik nog niet tegengekomen.

er had iemand wat geld over waar me leuke dingen mee moesten doen. En al langer was een grote wens de hele grote hijskraan met meer dan 1600 blokjes. Gaan we fijn bouwen deze winter.
nouja, ik doe pogingen, laat ik het daar maar op houden.
hoe fout als oudere vrouw,hihi
karuna schreef:hoe fout als oudere vrouw,hihi
Af en toe voel ik mij echt een klein kind wanneer ik ermee bezig ben. Maar ik moet toegeven, de meeste reacties die ik krijg op mijn hobby zijn positieve, tot zo ver heb ik nog niet 1x gehoord van goh wat is jouw hobby kinderachtig. Ik krijg bij modelbouwzaken wel af en toe de vraag: koop je dit soms voor je vriend? nee het is voor mijzelf 

Dan vind ik het mooi als het hetzelfde ras en schofthoogte, dezelfde gang etc. is. Verder is er geen gelijkenis, hij is volledig zelf gemaakt. Maar 2x hetzelfde model vind ik ook niet leuk, vandaar de keuze om er zelf eentje bij te bouwen ipv 1x hetzelfde model erbij te kopen

toen ben ik als een malle verder gaan schilderen zodat ik hem op tijd af had. Heel flauw, maar wanneer ik mee doe aan schilderwedstrijden waarbij 95% man is en ik meestal de enige vrouw, dan vind ik het intens grappig om met pastelkleurige roze of met paarse poppetjes aan te komen. Zodoende werd mijn draak paars.