[FOTO] Splash

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 16:28

_PassoaJus schreef:
Grappig, je zit bij mij op school! Ik studeer alleen fotografie, ik ken het bovenstaande wel. Leuk ook dat jullie wel dit soort dingen doen, hebben de 4e jaars journalistiek & fotografie klas volgens mij nooit echt gehad. Zij hebben sowieso bijna geen fotografie gehad, maar straks wel het papiertje voor fotografie... :+

Leuke serie ook! Vind 4 het meest aansprekende!

Oh hee wat leuk! :) Tsjah.. helaas is die opleiding journalistiek echt bagger. Weet niet of je de expositie hebt gezien? Moet eerlijk bekennen dat ik en echt teleurstellend vind. Laatste paar weken gaat het beter aangezien de invaller een koppige man is. Die geeft ons dit soort opdrachten. Dat zijn tenminste opdrachten waar je wat van leert :)

_PassoaJus

Re: [FOTO] Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:30

Welke expositie? Die gewoon in de gang op school of in het Adverium waar wij (ook) exposeren? Welke invaller heb je?

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 17:01

_PassoaJus schreef:
Welke expositie? Die gewoon in de gang op school of in het Adverium waar wij (ook) exposeren? Welke invaller heb je?

Nee die in het Adverium. Welke serie daarvan heb jij gemaakt? Ben vanmorgen toevallig wezen kijken.
Invaller is Jaap de Boer, erg fijne leraar. Maakt ontzettend leuke en leerzame opdrachten vind ik zelf :)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:25

wow echt vet gaaf ! ik weet niet hoe je het doet maar ik vind dit echt knap

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:05

nonskagek schreef:
_PassoaJus schreef:

Nee die in het Adverium. Welke serie daarvan heb jij gemaakt? Ben vanmorgen toevallig wezen kijken.
Invaller is Jaap de Boer, erg fijne leraar. Maakt ontzettend leuke en leerzame opdrachten vind ik zelf :)

J.aap is erg leuk! Heb ik ook een tijd gehad, tot dat hij weg ging. Leuke en goeie vent! Ik stond achterin. Als ie een hoek met o.a. een taart hebt gezien, dat was mijn hoek! :)