Leuk verhaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BOKTMANDYY schreef:Morgen komt er een nieuwe update, ik weet nog niet hoelaat.
Ik ben hem nu aan het schrijven en ben op meer dan de helft, maar het is la laat en ik val bijna van de bank af door de slaap![]()
Dus morgen vrolijk ik jullie op
taartjee schreef:Heel goed! Het enige wat mij een beetje stoort is dat je heel veel zinnen begint met de naam van rebecca of chantano. Probeer iets minder de namen te gebruiken, want na 1 keer is het opzich wel duidelijk om wie het gaat;)
BOKTMANDYY schreef:‘’Je weet dat het gouden paard Chantano zo veel voor me betekend mama, ik heb hem bereden, hij was zo braaf! En in deze vakantie zou Anne-Linde op hem rijden. Ik wist dat dat een fout was omdat hij alleen mij vertrouwd. Het is fout gegaan met haar en dat paard en ze stond er op dat hij verkocht moest worden, maar ik kan hem ook kopen mama. Nu komen morgen kopers bij hem kijken, en wie wil zo een prachtpaard nou niet?’’
Haar moeder viel stil, ze wist niet wat ze moest zeggen.
‘’Dit is zo belangrijk voor mij mam, ik hou van dit beest, hij is mijn beste vriend, mijn grote liefde.’’
Op Kevin na, dacht ze.
‘’Ik begrijp het, ik zal je een verhaal vertellen. Vroeger reed ik pony bij een manege, en er was precies zo een paard bij ons op de manege als Chantano, hij was onhandelbaar, kende veel angst, woede en verdriet, het paard had nooit liefde gekend. En toch hield ik van hem, hij heette Shadow. Het was een schimmel ruin, en zo mooi.’’
Haar ogen begonnen te fonkelen van geluk, ze vertelde verder.
‘’Hij kon niet bereden worden, en ze vroegen mij om hem een soort van te temmen, Shadow had mij zoveel pijn gedaan. Hij schopte me, beet me en zette mij klem tussen hem en de stal. Op een keer was het zo ver, ik moest hem rijden. Maar het ging helemaal verkeerd, ik viel er af en had een gescheurde mild, het had mijn dood kunnen zijn. Toen besloot de manege hem in te laten slapen, maar ik wou dat tegen gaan dus kocht ik hem. Hij was dus eindelijk van mijn, en iedereen vond dat zo dom van mij. Uiteindelijk werd het het allerbeste, liefste mooiste en gelukkigste paard op de hele wereld. Als je zo een soort paard maar genoeg aandacht en liefde geeft word het een paard van goud. Een paard om nooit te vergeten Rebecca. Dus volg je hart. Koop dit paard om hem een mooie toekomst te geven.’’
Met die laatste woorden drukte ze het gaspedaal in en reed met volle snelheid de snelweg op, op naar Chantano, mijn paard.