[Ver] Chantano

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

libra

Re: [Ver] Chantano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:10

Hier nog een volger :)

Leuk verhaal

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:11

super mooi! ik volg!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 00:11

Morgen komt er een nieuwe update, ik weet nog niet hoelaat.

Ik ben hem nu aan het schrijven en ben op meer dan de helft, maar het is la laat en ik val bijna van de bank af door de slaap :z
Dus morgen vrolijk ik jullie op *\o/*

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 00:12

BOKTMANDYY schreef:
Morgen komt er een nieuwe update, ik weet nog niet hoelaat.

Ik ben hem nu aan het schrijven en ben op meer dan de helft, maar het is la laat en ik val bijna van de bank af door de slaap :z
Dus morgen vrolijk ik jullie op *\o/*

haha hier het zelfde erg mooi had je geschreven hoor! ben helemaal fan!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 17:23

Sorry voor het lange wachten.

Update:

Ze maakte de longe vast aan de bitring, Chantano was zo braaf! Rebecca liep voorzichtig naar het midden van de bak, ze lette nu heel erg op haar houding en bewegingen. Ze klakte haar tong, Chantano reageerde er op en begon de volte om haar heen te lopen, hij strekte zijn hals en liet hem hangen. Hij was zo ontspannen. Rebecca focuste op het paard, ze bekeek zijn houding, zijn gedrag, zijn oren, zijn benen, ze lette overal op. Ze kon hem nog maar pas maar het ging nu al zo goed. Langzaam klakte ze weer met haar tong.
‘’Draf!’’
Chantano maakte een ruime pas met zijn voorbenen en draafde aan, een aparte tik. Rebecca glimlachte, ze voelde zich helemaal geweldig. Haar grote liefde was met veel bewondering naar haar aan het kijken, haar droompaard was geweldig aan het lopen. Haar dag kon niet meer stuk! Chantano maakte ruime passen en zette zijn benen mooi recht neer in het zand. Rebecca had mooie plannen met hem, haar droom is om hem uit te brengen in de dressuur. Dat gaat haar ook zeker lukken als ze zo doorgaat.
‘’Hoo!’’
Chantano ging over in stap, hij liep heel soepel.
‘’Ik wil er op.’’ Rebecca keek naar Mike, in de hoop zijn positieve reactie te zien.
‘’Als je denkt dat je dat nu aankan om intensief te rijden, dan moet je dat doen Bec. Ik sta achter je.’’
Rebecca glimlachte, ze knikte vastbesloten.
‘’Dan doen we dat.’’ Zei ze, ze knipoogde naar Mike.
Ze gaf een klein rukje aan de longe en Chantano hield halt. Ze liep rustig naar hem toe en klopte op zijn gespierde hals. Ze nam hem mee naar de rand waar Mike stond. Mike klikte de longe er af en controleerde het hoofdstel en het zadel.
‘’Stap maar op’’ zei hij.
Rebecca liep naar de andere kant, zonder enige aarzeling pakte ze de teugels vast en hield ze strak vast bij zijn schoft. Heel langzaam zette ze haar voet in de beugel, snel trok ze haar cap goed over haar hoofd heen. Ze trok zich op en zwaaide haar been over zijn billen, met een zachte plof landde ze in het zadel. Het ging allemaal prima. Ze aaide hem over zijn hals en schouder. Ze schoof haar voeten uit de beugels en zwaaide die heen en weer om te kijken hoe hij er op reageerde, gelukkig deed hij er niet gek op. Rebecca zette haar voeten weer terug. Rustig pakte ze de teugels op maakt en spoorde aan. Chantano liep lekker door over de hoefslag. Rebecca kneep in de teugels om ze wat beweging te geven. Chantano boog zijn hoofd tot op zijn borst en verruimde zijn stappen. Rebecca spoorde aan en Chantano liep over in een ontspannen voorwaarts drafje. Rebecca glimlachte. Chantano kauwde heel erg met het bit, hij liet het niet met rust. Heel voorzichtig stuurde ze hem in een volte en galoppeerde heel rustig aan in de hoek van de volte, ze bleef voor de zekerheid in de volte lopen. Chantano gooide zijn benen hoog op en het leek echt een tuigpaard. Rebecca grinnikte. Ze liet hem overgaan in draf en hield de teugels wat strakker, ze spoorde hem heel erg aan zodat hij zijn benen meer ging strekken. Met heel relaxte bewegingen zweefde zijn benen recht voor uit. Het leek of Rebecca vloog, het was een heerlijk gevoel. Ze liet hem overgaan in stap en klopte hem uitgebreid op zijn hals, ze was zo trots op hem, heerlijk.

‘’Je deed het prima, ga zo door!’’ Marieke knipoogde.
‘’Ik ben deze hele week een weekje weg.’’ zei Rebecca.
‘’Je mag wel vrij, je hebt zo goed je best gedaan. Anne-Linde rijd hem wel!’’ ze glimlachte weer.
Rebecca huiverde, Anne-Linde? Dat gaat fout, echt heel erg fout. Rebecca zocht oogcontact met Mike, hij keek haar kant op, Rebecca beet op haar lip. Snel keek ze terug naar Marieke.
‘’Ik hoop dat het goed gaat.’’ Loog ze.
‘’Dat gaat wel lukken Rebec. Fijne vakantie, bedankt voor je hulp.’’ Marieke glimlachte en liep weg.
‘’Mike!’’
Hij kwam aanlopen en keek Rebecca met een vreemde blik aan.
‘’Wat is er?’’
Rebecca beet weer snel op haar onderlip. De tranen brandden achter haar ogen.
‘’Als ik op vakantie ben gaat Anne-Linde op Chantano rijden, dat gaat fout!’’
‘’Ze kan wel goed rijden, maak je niet druk.’’ Hij probeerde haar te kalmeren.
‘’Nee, hij vertrouwd alleen mij, ze verknalt dat paard!’’ Rebecca keek sip.
‘’Wie verknalt welk paard?’’ Anne-Linde keek nijdig uit haar ogen.
Rebecca shockte, ze draaide zich met een ruk om.
‘’uh.. Laat maar.’’
‘’Nee, ik wil het weten.’’ Ze keek arrogant.
‘’Het gaat over het paard van Rebecca’s tante, die word verkocht.’’ Viel Mike bij.
‘’hmm.. Oké dan.’’ Anne-Linde keek liefjes naar Mike en knipoogde.
Walgelijk! Dacht Rebecca. Anne-Linde draaide zich om en liep rustig weg.
‘’Vreselijk.’’ Mike grilde er van.
Rebecca grinnikte.
‘’Ik denk dat ze jou leuk vind, Mike.’’
‘’Nee, het zit zo; Zij wil mij alleen omdat ze weet dat ik iets voor jou voel.’’ Hij bloosde.
Rebecca sperde haar ogen, Wat? Zei hij dat nou echt!? Rebecca wist niet wat ze moest zeggen.
‘’Ik.. Euh… Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen Mike.’’
‘’Dat hoeft ook niet, want ik weet dat jij mij niet leuk vind.’’
Rebecca kwam dichterbij hem staan, ze keek hem in zijn ogen, voor hij weg kon draaien drukte ze haar lippen op zijn lippen.

Rebecca’s telefoon gaf een hoop geluid, ze werd gebeld. Mike.
‘’Hallo Mike?’’
‘’Rebecca, je moet.. Heel snel, kom nu.’’
‘’Rustig Mike, wat is er aan de hand?’
‘’Chantano, hij word verkocht.’’
‘’Wat?’’
De tranen rolden over Rebecca’s wangen, dit was niet te geloven, haar paard werd verkocht?
‘’Anne-Linde is van hem afgevallen en ze wou per se dat hij weg ging, nu komen morgen de kijkers.’’
‘’Nee… Ik kom nu jou kant op, tot vanavond.’’
Rebecca hing op en smeet haar mobiel weg.
‘’Mama!’’ Ze stond op uit haar stoel en liep het huis van haar tante binnen. Rebecca en haar moeder waren in België, bij haar tante.
‘’Mama?’’ Rebecca schreeuwde.
Haar moeder kwam naar beneden gerend.
‘’Wat is er aan de hand Rebecca, waarom schreeuw je zo?’’ Vroeg haar moeder,
‘’We moeten NU terug naar huis, het is een noodgeval!’’ riep ze uit.
‘’Wat is er aan de hand dan?’’
‘’Dat leg ik je onderweg wel uit, pak asjeblieft je spullen, als je me gelukkig wilt hebben moet je me nu naar huis brengen.’’
Rebecca’s ogen vulde zich met tranen.
‘’Asjeblieft mama.’’ Smeekte ze.
Haar moeder kwam in actie, ze draaide zich om en rende te trap op naar boven. Even later kwam ze terug met de koffers en griste haar auto sleutels van het kastje, ze schreef een briefje voor haar zus en legde die op de keukentafel.

‘’Je weet dat het gouden paard Chantano zo veel voor me betekend mama, ik heb hem bereden, hij was zo braaf! En in deze vakantie zou Anne-Linde op hem rijden. Ik wist dat dat een fout was omdat hij alleen mij vertrouwd. Het is fout gegaan met haar en dat paard en ze stond er op dat hij verkocht moest worden, maar ik kan hem ook kopen mama. Nu komen morgen kopers bij hem kijken, en wie wil zo een prachtpaard nou niet?’’
Haar moeder viel stil, ze wist niet wat ze moest zeggen.
‘’Dit is zo belangrijk voor mij mam, ik hou van dit beest, hij is mijn beste vriend, mijn grote liefde.’’
Op Kevin na, dacht ze.
‘’Ik begrijp het, ik zal je een verhaal vertellen. Vroeger reed ik pony bij een manege, en er was precies zo een paard bij ons op de manege als Chantano, hij was onhandelbaar, kende veel angst, woede en verdriet, het paard had nooit liefde gekend. En toch hield ik van hem, hij heette Shadow. Het was een schimmel ruin, en zo mooi.’’
Haar ogen begonnen te fonkelen van geluk, ze vertelde verder.
‘’Hij kon niet bereden worden, en ze vroegen mij om hem een soort van te temmen, Shadow had mij zoveel pijn gedaan. Hij schopte me, beet me en zette mij klem tussen hem en de stal. Op een keer was het zo ver, ik moest hem rijden. Maar het ging helemaal verkeerd, ik viel er af en had een gescheurde mild, het had mijn dood kunnen zijn. Toen besloot de manege hem in te laten slapen, maar ik wou dat tegen gaan dus kocht ik hem. Hij was dus eindelijk van mijn, en iedereen vond dat zo dom van mij. Uiteindelijk werd het het allerbeste, liefste mooiste en gelukkigste paard op de hele wereld. Als je zo een soort paard maar genoeg aandacht en liefde geeft word het een paard van goud. Een paard om nooit te vergeten Rebecca. Dus volg je hart. Koop dit paard om hem een mooie toekomst te geven.’’
Met die laatste woorden drukte ze het gaspedaal in en reed met volle snelheid de snelweg op, op naar Chantano, mijn paard.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:31

Mooie update!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 17:40

Janine001 schreef:
Mooie update!

Dankjewel :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:08

Mooie update ook erg spannend

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:10

Heel goed! Het enige wat mij een beetje stoort is dat je heel veel zinnen begint met de naam van rebecca of chantano. Probeer iets minder de namen te gebruiken, want na 1 keer is het opzich wel duidelijk om wie het gaat;)

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 18:35

taartjee schreef:
Heel goed! Het enige wat mij een beetje stoort is dat je heel veel zinnen begint met de naam van rebecca of chantano. Probeer iets minder de namen te gebruiken, want na 1 keer is het opzich wel duidelijk om wie het gaat;)

haha dat klopt, daar was ik zelf ook al naar aan het kijken, dan begon ik weer een zin, typte ik Rebecca, dacht ik nee wacht, die naam heb ik net al gebruikt :') :')

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 18:42

BOKTMANDYY schreef:
‘’Je weet dat het gouden paard Chantano zo veel voor me betekend mama, ik heb hem bereden, hij was zo braaf! En in deze vakantie zou Anne-Linde op hem rijden. Ik wist dat dat een fout was omdat hij alleen mij vertrouwd. Het is fout gegaan met haar en dat paard en ze stond er op dat hij verkocht moest worden, maar ik kan hem ook kopen mama. Nu komen morgen kopers bij hem kijken, en wie wil zo een prachtpaard nou niet?’’
Haar moeder viel stil, ze wist niet wat ze moest zeggen.
‘’Dit is zo belangrijk voor mij mam, ik hou van dit beest, hij is mijn beste vriend, mijn grote liefde.’’
Op Kevin na, dacht ze.
‘’Ik begrijp het, ik zal je een verhaal vertellen. Vroeger reed ik pony bij een manege, en er was precies zo een paard bij ons op de manege als Chantano, hij was onhandelbaar, kende veel angst, woede en verdriet, het paard had nooit liefde gekend. En toch hield ik van hem, hij heette Shadow. Het was een schimmel ruin, en zo mooi.’’
Haar ogen begonnen te fonkelen van geluk, ze vertelde verder.
‘’Hij kon niet bereden worden, en ze vroegen mij om hem een soort van te temmen, Shadow had mij zoveel pijn gedaan. Hij schopte me, beet me en zette mij klem tussen hem en de stal. Op een keer was het zo ver, ik moest hem rijden. Maar het ging helemaal verkeerd, ik viel er af en had een gescheurde mild, het had mijn dood kunnen zijn. Toen besloot de manege hem in te laten slapen, maar ik wou dat tegen gaan dus kocht ik hem. Hij was dus eindelijk van mijn, en iedereen vond dat zo dom van mij. Uiteindelijk werd het het allerbeste, liefste mooiste en gelukkigste paard op de hele wereld. Als je zo een soort paard maar genoeg aandacht en liefde geeft word het een paard van goud. Een paard om nooit te vergeten Rebecca. Dus volg je hart. Koop dit paard om hem een mooie toekomst te geven.’’
Met die laatste woorden drukte ze het gaspedaal in en reed met volle snelheid de snelweg op, op naar Chantano, mijn paard.

Kevin hoorde Mike te zijn, geen idee hoe ik op Kevin kom :+

Was het vergeten na te kijken,m deed ik pas toen ik hem hier plaatste :=

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:44

dat was me niet eens opgevallen! Hahaa!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 18:44

taartjee schreef:
dat was me niet eens opgevallen! Hahaa!

Haha, geweldig, mij helaas wel :+

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:43

Leuke update weer! :)

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 19:03

Ik maar er ook óf Marijke óf Marieke van, ik wee tvolgensmij zelf niet eens welke van de 2 het is _O-

Ik ben nu weer bezig met de update =:)

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:08

BOKTMANDYY schreef:
Ik maar er ook óf Marijke óf Marieke van, ik wee tvolgensmij zelf niet eens welke van de 2 het is _O-

kan niet wachten!!!!!! *\%/*

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:17

BOKTMANDYY schreef:

*\o/*

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 07:11

Helaas, m'n ouders werkte gister niet echt mee, en nu moet ik naar school ;(

Dus ik zet hem er zo snel mogelijk op :j

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 09:48

Wat een heerlijk penny verhaal :D

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:10

Komt er nog een nieuw deel?
Ik vind et een erg leuk verhaal

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:55

Ja zo snel mogelijk, maar vorige week had ik pw week dus erg druk, nu ben ik klaar met school du weer gewoon tijd, hij komt o snel mogelijk

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 22:04

Morgen staat hij erop !!

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 08:59

Oh ik ben nieuwsgierig!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 12:28

UPDATE

‘’Dit kun je niet maken Marieke’’ Zei Rebecca boos.
‘’Ik kan er niets aan veranderen Rebecca, dit is wat Anne-Linde wil.’’ Zei ze.
‘’Je kunt er wel wat tegen doen!’’ Snauwde Rebecca’s moeder.
‘’Ik weet het goed gemaakt, laat hem nog een week staan, ik ga zo hard mogelijk werken, dan koop ik hem.’’ Zei ze, na dat ze het zei leek ze er spijt van te hebben.
Rebecca keek haar moeder aan, ze sperde haar ogen, meen je dit nou mama? Rebecca wist even geen woord uit te brengen, Marieke ook niet.
‘’En dat weet u zeker?’’ vroeg ze.
Haar moeder knikte.
‘’Ik weet het honderd procent zeker.’’ Zei ze vastbesloten.
‘’Dat is mooi, ik zal de mensen van morgen afbellen. En ik hoop dat je een goed bod naar voren weet te brengen.’’ Zei ze, met een knipoog naar Rebecca.
Rebecca straalde, haar moeder glimlachte naar haar.
‘’Dan ga ik maar gauw aan het werk, eind van deze week krijgt u uw geld.’’
Marieke knikte.
‘’Ga jij je paard maar rijden.’’
‘’Bijna paard.’’ Verbeterde Marieke zichzelf.
Rebecca lachte.

Chantano herkauwde zijn hooi en stond rustig te wachten op de poetsplaats, hij glom weer helemaal en was weer brandschoon. Rebecca legde het witte dekje op zijn rug en het zadel op zijn plek. Ze bekeek hem goed, ze voelde zich heel trots. Ze trok de singel door de lus en singelde hem weer gaatje voor gaatje aan. Ze klopte Chantano vluchtig op zijn hals en griste het hoofdstel van het haakje die aan de muur hing, kalm liep ze naar hem toe en haalde zijn halster los en schoof hem over zijn prachtige hoofd heen. Met hele rustige bewegingen schoof ze het hoofdstel over zijn hoofd, achter zijn oren en friemelde rustig het bit in zijn sterke mond. Snel gespte ze alle riempjes vast en nam hem mee naar buiten, want ze moet nog even genieten naar de dag dat hij eindelijk van haar was, helemaal van haar alleen. Ze stopte in het midden van de bak en hield de teugels weer op schofthoogte, ze trok zichzelf op en landde in het zadel.
‘’Braaf beestje.’’
Ze spoorde hem aan en gaf gevoel in de teugel door naar het bit. Hij begon langzamerhand netjes te lopen, ze voelde zich speciaal op hem, en daar was ze zo trots op. Ze draafde netjes aan en vroeg weer verruimde passen aan Chantano. Hij deed wat Rebecca vroeg en zette zijn benen netjes neer in het zand nadat hij een nette zweef had gemaakt. Ze gaf hem langere teugel en strekte schuddend zijn hals, zelf gaf hij wat meer ruimte terug. Rebecca nam de teugels terug en spoorde wat meer aan, hij verruimde zijn passen nogmaals. Rebecca hield halt en chantano stond stokstijf. Ze glimlachte. Rebecca gaf weer wat meer been bij, hij draafde aan, Rebecca slikte even. Ze spoorde aan in de hoek en Chantano sprong aan in een nette rustige galop.

Het was zo goed gegaan vandaag, Rebecca Zadelde Chantano af, Ze gaf hem wat brok bij en klopte hem op zijn hals, hij was braaf. Ze borg zijn spullen op en gaf hem nog een kusje om weg te gaan.
‘’Mam, ik ben klaar kun je me komen halen?’’
‘’Ik ben er over 5 minuten.’’
‘’Tot zo.’’
Rebecca zette het slot op de zadelkamer en hing het sleuteltje op ‘’het geheime’’ plekje. Ze liep snel naar buiten en ging even op het hek zitten tot haar moeder haar kwam ophalen. Rebecca had Mike al heel lang niet gezien, hij was niet eens op stal gekomen toen hij haar belde. Rebecca’s moeder kwam het erf op gereden, ze toeterde naar Rebecca en keerde de auto om.
‘’Ik breng jou naar huis en ga gauw weer aan het werk, je moet zelf even een pizza in de oven doen/ ‘’ zei haar moeder.
‘’Dat zal ik doen, ik ga vanavond vroeg naar bed want iki heb morgen veel te doen op stal.’’
Haar moeder glimlachte.
‘’Waar denk je aan mama?’’
‘’Misschien wil ik ook wel leren paardrijden Rebecca.’’ Zei ze voorzichtig.
‘’Jij? Leren paardrijden?’’ vroeg Rebecca enthousiast.
‘’Ja.’’ Probeerde haar moeder.
‘’Geweldig! Mama, ik ga ju leren paardrijden op Chantano.’’ Zei ze.
Haar moeder keek trots uit haar ogen, Rebecca zag aan haar dat ze dat geweldig nieuws vond, ze reden gauw door, de dijk af en de woonwijk in.

Rebecca haalde de pizza uit de oven, ze zou vanavond maar gezellig film gaan kijken in d’r eentje om de tijd te doden, ze nam plaats op de bank en zette het bord naast haar neer, ze pakte een punt en wou net een hap nemen toen de bel ging, Rebecca schrok. Wie kon dat nou zo laat nog zijn? Eigenlijk durfde ze niet open te doen, ze stond op en keek door het raam wie het was, ze kon het niet goed zien want het was pikken donker buiten. Ze opende de deur van de gang en liep naar de voordeur, met een beetje aarzeling opende ze de voordeur.
‘’Mike?’’ Rebecca keek een beetje beduusd.
‘’Rebecca, ik heb je zo gemist.’’ Zei hij.
Rebecca voelde zich warm worden van binnen, Mike kwam binnen en omhelsde Rebecca, ze voelde zich zo fijn in zijn armen.
‘’Waar was je vanmiddag?’’ vroeg ze.
‘’Ik kon niet komen, het spijt me daarvoor.’’ Zei hij met een oprechte klank in zijn stem.
‘’Kom binnen, ik heb net pizza gemaakt, ik ga een film kijken, heb je zin om mee te kijken?’’ vroeg Rebecca.
‘’Graag.’’ Hij glimlachte.
Mike hing zijn jas op aan de kapstop en volgde haar naar binnen.
‘’Heb je het al gehoord van mij en Chantano?’’ vroeg ze.
Mike schudde zijn hoofd, hij ging naast haar zitten op de bank, heel dicht naast haar.
‘’Ik ga hem kopen, eind deze week is hij van mij.’’ Zei ze trots.
Mike sperde zijn ogen.
‘’Ik ben zo gelukkig.’’ Zei ze.
Rebecca zette het bord op tafel, ze had niet veel honger. Mike kwam dichterbij, hij boog zich over Rebecca heen, langzaam liet ze zich verder zakken op de bank, en voor ze het wist klamde hij zich aan haar vast, hun lippen vonden elkaar, en ze drukte zich hongerig tegen elkaar aan. Zou het dan nu komen, de dag waarop ze zat te wachten, maar toch ook bang was. Mike tilde haar op, als een prins die zijn prinses kwam redden, hij liep de gang in en stormde de trap op naar boven, Rebecca’s hart begon sneller te kloppen. En haar ademhaling werd zwaarder. Mike opende de deur van Rebecca’s kamer, hij legde haar op bed en kwam met zijn zware lichaam op haar borst liggen, hij kuste haar zo hartstochtelijk. Rebecca knoopte haar blouse open, ze wist wat haar te wachten stond, zij moest ook wat stappen zetten. Hun lippen zochten elkaar al snel weer op en lieten elkaar niet meer los. Mike ademde sneller, hij was zo hongerig. Rebecca liet haar handen door zijn haren gaan, kon dit voor eeuwig zo zijn? Mike streelde Rebecca over haar buik, hij ging steeds verder en verder.
Hun naakte lichamen zaten plakkerig aan elkaar vast, Mike had zijn hoofd op Rebecca’s borst laten rusten en ze kriebelde hem door zijn haren. Ze voelde zich geweldig, Mike viel in slaap en Rebecca kuste hem op zijn voorhoofd, heel rustig liet ze zijn hoofd op het kussen vallen en stapte zij het bed uit, ze trok een badjas aan en keek met een liefdevolle blik naar Mike, hij was geweldig. Ze knoopte de badjas dicht en keek even uit het raam, haar moeder was nog niet thuis. Rebecca begon zich zorgen te maken, ze werkte nu al te veel, straks werd ze oververmoeid. Ze deed zoveel voor haar dochter de laatste tijd. Ze opende heel zachtjes haar kamerdeur, het licht van de overloop straalde naar binnen en verlichtte Mike’s perfecte gezicht, even rustte haar blik op die van Mike. Snel liep ze naar buiten en sloot de deur zo voorzichtig mogelijk.

Ze werd wakker door een aanwezigheid, ze opende haar ogen en keek in de mooie ogen van Mike, Rebecca glimlachte.
‘’Goeden morgen prinsesje.’’
Hij zette het dienblad met croissantjes en jus d’orange op het nachtkastje en gaf Rebecca een zoen, ze was zo gelukkig, haar dag kon niet meer stuk. Samen aten ze het ontbijt op bed op die Mike had klaargemaakt.
‘’Was mijn moeder beneden?’’ vroeg Rebecca plotseling.
Mike schudde zijn hoofd. Rebecca schopte het dekbed vaan haar af en klom uit bed, snel liep ze naar het raam en keek naar beneden. De auto van Mike stond er wel, maar waar was haar moeder? Rebecca zocht haar telefoon en drukte het nummer van haar moeder in, waar kon ze toch zijn? Er werd niet opgenomen, de eerste keer niet en de tweede keer niet, wat was er aan de hand, kon er wat gebeurd zijn? Rebecca had er geen fijn gevoel over en begon van alles te vermoeden.
‘’Wat is er prinses?’’ vroeg Mike bezorgd.
‘’Mijn moeder..’’ begon ze.

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:46

Super stuk!