zoizo als je ff goed leest dan zegt ze al dat het verzonnen is mensen LEZEN HEET DAT (niet aanvallend bedoelt maar evne dat jullie weten dat je ff wat beter moet opletten!!)
Het slot rommelde Ik schrok wakker en luisterde I hoorde stemmen, mijn ouders!! Ze waren druk aan het praten, maar toen ze mij zagen, stopte ze en giechelde ze alleen nog. ' is er wat?' Vroeg ik verbaasd 'O nee hoor...' Zei mijn moeder schijnheilig Opnieuw giechelde mijn moeder. Waarom doet iedereen zo vreemd?! 'Mag ik nog wat te drinken?' 'Straks lieverd, eerst ga je met ons mee en je doet dit voor je ogen' Ze hield een oude, zwarte blinddoek omhoog. Voordat ik iets terug kon zeggen vond ze de blinddoek zo vast, dat ik helemaal niks zag. Ik moest vertrouwen op m'n ouders waar ze me heen zouden brengen... Ze draaide 3 rondjes met mij en ik was volledig de weg kwijt. Ik hoorde dat we Naar buiten gingen en d'r auto in stapte. We reden ergens heen, waarheen weet ik niet. We stopte al na enkele minuten, waar waren we toch? Ik moest uitstappen en meelopen. De auto ging op slot en we liepen zo te horen door een steeg. Er ging een poort open en m'n blinddoek ging af. 'Verassing!!' Schreeuwde mijn ouders blij. Ik stond als versteend. Daar, in de tuin, stond hummer. Het zal toch niet.... ' is hij echt van mij?' 'Ja lieverd, hij is van jou!' Eindelijk kon ik bewegen. Ik begon te trillen als een rietje, de tranen stromend over mijn wangen, nog steeds niet gelovend wat er is gebeurd. Ik liep voorzichtig naar hummer toe en drukte mijn gezicht in z'n dikke manen. Ik begon luidruchtig te huilen, van vreugde.
'Och meisje toch!! Ben je niet blij?' 'Jawel mam, ik ben super blij, ik huil omdat ik zo blij ben!' 'Ga der eens even opzitten, dan ga ik een paar foto's en filmpjes maken' dat was mijn vader. Ik pakte de teugels van hummer en vroeg mijn moeder om mijn cap. Geruststellend aaide ik hummer. Mijn moeder gaf mij mijn cap. Ik zette mij voet in de stijgbeugel en stapte op. Het zonnetje scheen, ondanks dat het winter was, was het behoorlijk warm. Ik en hummer poseerde voor de camera en ik zat er met een big smile op. Nooit gedacht dat de stomste verjaardag ooit, zou veranderen in de aller beste dag van mijn leven!
WhiteLogness
Geplaatst: 26-05-13 08:56
Wow jij hebt echt talent!!! Komt er nog meer? Please!
'Mama?' 'Ja' 'Hoelaat komt de visite?' 'Om een uur of 1 hoezo?' 'Zou ik nog even naar buiten mogen op hummer?' Ik keek naar de schoft van hummer 'Als je zorgt dat je niet te laat terug bent, vind ik het goed...' 'Oke dankjewel!! Dan ga ik nu meteen! Zou je de poort open willen doen?' Mijn moeder liep naar de poort en deed hem open. 'Veel plezier en tot zo lieverd!' 'Doeg mama!' Ik reed de stoep op. Wat een fijn gevoel. Ik en hummer, met z'n tweeën en niemand anders. ik zuchte gelukszalig. We kwamen bij het twiske en we sloegen het ruiterpad in. Ik liet hem in een rustig drafje overgaan en gaf hem lange teugel. Onder me voelde ok hoe hummer onspande.