[FOTO] Chiwawa pup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

Re: [FOTO] Chiwawa pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:48

Ik vind je foto's echt heel erg leuk. Vooral de laatste foto.
De foto in de schoen is overigens ook erg schattig!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:01

Echt hele mooie foto's van het hondje! Toch stoor ik mijn enorm aan de enorme blur in de eerste foto. Het draait er niet echt natuurlijk omheen zeg maar. Heb je dit in Photoshop gedaan, of met je camera voor elkaar gekregen? Het is overigens niet op alle foto's storend hoor, maar het viel me wel meteen op. :j

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 14:29

BounceBabe schreef:
Echt hele mooie foto's van het hondje! Toch stoor ik mijn enorm aan de enorme blur in de eerste foto. Het draait er niet echt natuurlijk omheen zeg maar. Heb je dit in Photoshop gedaan, of met je camera voor elkaar gekregen? Het is overigens niet op alle foto's storend hoor, maar het viel me wel meteen op. :j

Heb alleen kleur af en toe bij bewerkt, en het hondje soms wat verscherpt, verder niets veranderd. Snap eigenlijk ook niet zo goed wat je bedoeld/bedoelt? (rot d/t) :)

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:34

Wat een super mooie plaatjes!
Vooral die laatste is echt geweldig

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:38

Ilona schreef:
BounceBabe schreef:

Heb alleen kleur af en toe bij bewerkt, en het hondje soms wat verscherpt, verder niets veranderd. Snap eigenlijk ook niet zo goed wat je bedoeld/bedoelt? (rot d/t) :)

De verdeling van de blur lijkt op die ene foto nogal nep. Maar dat is misschien zo gekomen door het deel dat je juist bent gaan verscherpen :) Ik weet niet hoe ik het nog anders moet uitleggen :') ! Je bent in ieder geval goed op weg, en ik vind het een heel mooi geheel! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:21

wat een leuke schattige foto's

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 17:49

erg mooie foto's :) maar om eerlijk te zijn, ik vind Chihauhau net ratjes.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 13:58

Ik vind de scherpte(diepte) helemaal niet nep ogen, ben erg juist erg weg van. Mooie platen maar vooral foto 6 is briljant!