Wat zijn normale nabesteltarieven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

Re: Wat zijn normale nabesteltarieven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 16:48

Originele grootte JPG bestand verkoop ik voor 20 euro... ben ook paar keer tegengekomen dat mensen het te duur vinden. Maar ik blijf wel bij deze prijs, want die 20 euro is al aan de lage kant. :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:25

Ik verkoop voor €15,-. Eerst voor €20,- maar ik heb het tarief wat naar beneden geschroefd. Mensen vinden het vaak allemaal al te hoog.. Ik geef ook vaak kortingen als ze meerdere foto's op origineel formaat bestellen. Aan de ene kant kun je er nooit meer iets aan verdienen als je je foto verkocht hebt, maar aan de andere kant ben je er zelf ten minste geen kosten aan kwijt.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:54

Zeer leerzaam om dit te lezen. Wat vinden jullie van Oypo? Ik heb sinds kort een oypo-Account, dacht dat t wel erg handig was maar weet niet wat jullie bevindingen zijn?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:28

First_Unique schreef:
Zeer leerzaam om dit te lezen. Wat vinden jullie van Oypo? Ik heb sinds kort een oypo-Account, dacht dat t wel erg handig was maar weet niet wat jullie bevindingen zijn?

enerzijds handig ,maar anderzijds ben ik er niet zo van dat ik 20% afsta van wat de klant betaald

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:43

Ja ik snap wat je bedoeld.. Ik vind met name op canvas enzo dat ik de prijzen best hoog moet gooien wil ik er ook iets van mee krijgen.. Nou moet ik wel zeggen dat ik het duur vind van mezelf maar bij sommige nog hogere tarieven zie.. Ik denk dat ik in dat gedeelte nog niet helemaal mijn draai heb gevonden.. Maar dat komt denk ik wel. Www.oypo.nl/uniqueshots dat is de site..