ik volg ook weer dit is wel een lastige qua kleurtjes of niet?
Irene18
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-13 22:53
Leuk! weer een beetje motivatie xP @Safiera, ik hoop het! @rooswita, inderdaad een hele lastige. Ik ben al begonnen maar heb nog steeds niet alle kleuren op een rij.
De neus tot nu toe: Ik ben inmiddels begonnen aan de bles maar daar is nog geen foto van
Geplaatst: 17-10-13 23:16
Wat leuk dat je nog een borduurkunstwerk gaat maken, ik ben heel benieuwd hoe deze gaat worden! En ik krijg ineens zin om ook weer wat te borduren door dit topic, maar ik heb nog zo veel projecten liggen...
En nog weer een stuk van de bles gedaan gisteren. Ik zal even kijken of ik ergens een camera kan pikken van iemand hier want heb er zelf even niet een
Irene18
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-13 23:18
Gelukt het is echt een behoorlijk stuk nu ik er zo naar kijk. Zitten ook wel weer een hoop aantal uren in ..
@ThinkAgain; Zou ik eens doen als ik jou was; het is echt heel leuk om te doen! (maar je moet er wel veel tijd voor vrij maken .......) @Koper; Ik ken het haha
Ben weer een stukje verder gegaan maar de accu van de camera is leeeeeg dus de foto laat nog even op zich wachten. Heerlijk nu de herfst en straks de winter weer beginnen. De tijd voor gezellig op de bank met een borduurwerkje en een kop thee is eindelijk aangebroken! (Liep vandaag in mn zomerjas...... en school laten we even buiten beschouwing...) aldus ,
Irene18
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-13 22:29
nog een stukje verder, beetje raar omdat hij nog in de qsnaps zit.