Dankjullie Ehm ik kan niet goed uitleggen hoe Amber ruikt haha, iig erg lekker en zacht van geur.Lavendel is daar in tegen veel sterker qua geur...
Die bonbon zeepjes zien er toch wel heeeeeel lekker uit.... (dan hoop ik dat mijn zeepjes amber worden.... )
Uit een mal Heb de boeddha ook af, zal even vragen of een mod een foto in openingspost kan zetten...Zo niet dan zet ik de foto in mijn profiel
In overleg met een modje mag ik de Boeddha foto zelf plaatsen, maar wel in link http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8615_n.jpg
Het is nog erg lastig om em goed op de foto te hebben hahaIk heb dat olijke mannetje vierkant uitgelachen, zo leuk is ie haha
Wat fijn dat je hem toch zelf mag plaatsen!Nog 1 dag te gaan, ben heel erg benieuwd of het een maandbestelling is geworden om trots op te zijn!?!
Het is goed gegaan vandaag. Aantal leuke zeepjes verkocht.Totaal opbrengst april laat ik morgen weten, ben echt kapot nu haha Ja er kunnen gaatjes in geboord worden
Het waren vooral bestellingen met 1 steentje, maar ik ben er hoe dan ook blij mee Ik zal van mij zelf ook nog een aantal steentjes erbij kopen